FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | ||
|
|||
Medlem
|
Ett förslag,
Kan man få en inställning som automatiskt loggar ut användaren efter en viss tid IDLE. Vi har problemet att en av våra anställda varje dag glömmer logga ut sig och vi står online hela natten. Vi har endast support mellan 9-16 så för oss hade det varit enkelt om man kunde ställa in att 17.00 så loggas alla ut/går offline automatiskt. Annars gillar jag tjänsten skarpt! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Medlem
|
Har bara tittat på den publika siten, gillar inte att titta på videoklipp så jag letade efter mer info och hittade till slut en meny för detta i sidfoten?!
Borde det inte vara apenkelt att hitta infon man behöver om tjänsten, t.ex. genom att flytta upp detta till menyval i toppmenyn? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
|
|||
Medlem
|
Yllas: Just nu fungerar det så att om man inte har klienten upp men inte loggat ut så skickas SMS (om man har krediter) och mail till operatören. Detta så att man skall kunna vara online även fast man inte sitter vid datorn hela tiden. Dock gillar jag din idé - Ska kika på om vi kan ha något alternativ där man kan välja på detta eller att man loggas ut om man inte varit aktiv på x-antal sekund.
mbomelin: Absolut kan de vara en idé att ha samtliga menyval även i headern. Kikar på det asap :-) Tack! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
|
|||
Medlem
|
Det jag kollat mest på när jag valt livechatlösningar är
- finns det en plugin till plattformen jag valt? Eller ett API så jag kan integrera det själv. - finns det en mjukvara för operatörerna istället för webgränssnitt? Windows, MacOsX eller iOS. - går det att få fram historik och statistik över operatörerna och vad de gjort? T.ex. hur mycket aktiv tid per dag en operatör lägger, snittiden för ett ärende osv. Kan vara bra att kunna göra stickprov i chatloggarna för att se hur operatörerna uttrycker sig, gå tillbaka och se hur en kund blivit bemött om den lämnat dåligt omdöme osv. - kan kunden lämna kommentar och omdöme efter avslutad chat? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
|||
Medlem
|
mbomelin: Tack för bra förslag!
Jobbar just nu med en app för Andriod och iPhone. Vad vill ni kunna göra med ett API? Historik och statistik är på G. Omdöme och kommentar efter dialog är också på To-Don. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Historik skulle vara lysande. Då kan man ha koll på sina supporters.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Nykomling
|
Registrerat mig, men inte fått någon aktiveringslänk, vad händer?
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Medlem
|
Har ni lagt ner tjänsten? Försöker registrera ett konto men det kommer aldrig några mail? Har prövat och maila er utan resultat..
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|