FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag har sutti och fundera lite, har varit prat om detta förut men nu tänkte jag på allvar försöka få rullning på detta. Det jag pratar om är att vi på WN borde starta en gemensam webbsida på nätet för välgörande ändamål.
Jag pratar om en, ja egentligen en ren informationssida med tex adsense på som alla vi på WN hjälps åt att länka till och skicka trafik till . Och att alla intäkter från den sidan går till ett välgörande ändamål som vi tillsammans bestämmer vilket. Jag kan stå för domän, kan stå för server - kan absolut bidra med innehåll till sidan om jag kan. kan kontakta flera annonsnätverk osv osv . Jag menar stå för kostnader, någon på WN kan ju stå på kontrakt för namn osv så allt går rätt till . Vet inte var jag ska börja, vet inte om det är en dum ide. är detta genomförbart ? vilket sätt gör man detta bäst på samt VIKTIGAST AV ALLT hur många här inne på WN skulle hjälpa till att skicka trafik till den sidan ? Man kan skänka pengar på andra sätt, men detta vore ett sätt för alla att ge till välgörenhet utan att lätta på plånboken, alla har råd att placera ut sin länk eller skicka lite hits. Senast redigerad av knullis den 2012-04-09 klockan 02:47 |
|||
![]() |
![]() |
|
|