| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Skänker personligen hellre pengar direkt till WWF och Unicef vilket jag redan gör och planerar att fortsätta med. Tillåter Adsense denna typ av verksamhet? Har för mig att något liknande var uppe för diskussion vid ett tidigare tillfälle. OM idén blir verklighet så måste det nog tydligt regleras att inga utlänkar får förekomma på sajten så att den inte används i SEO-syfte.
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Tycker det låter toppen , går det bra om jag och några kompisar hjälper till? vi är dock under 18?
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Jag är gärna med och sponsrar med pengar....
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Det är viktigt att insamlade medel verkligen når fram; många av de större organisationerna har administrativa kostnader motsvarande 50% vilket känns helt fel. Personligen tycker jag inte att någon av de nämnda organisationerna känns helt klockren, men jag har inga vettiga förslag att komma med. Någon form av mindre banner i stil med "stöd..."
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#5 | ||
|
|||
|
Supermoderator
|
Citat:
Blir projektet verklighet så lovar jag att skänka en extra peng till "mina" organisationer
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|