FAQ |
Kalender |
![]() |
#41 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Mindre uppdatering:
"Free domains" är ändrat till "Available domains", känns mer logiskt som Menox sa ![]() Har även fixat så den lägger till "http://" automatiskt. Det går alltså fint att söka på t.ex. "wn.se" istället för "http://wn.se". Kommer förhoppningsvis fler uppdateringar under dagen, stay tuned! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
|
|||
Medlem
|
Mycket bra tjänst, gillar ajaxet så att jag kan hålla koll på vilka domäner som finns lediga direkt istället för att behöva bläddra i en lång lista när allt är klart.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Spar såå mycket tid då, har man bara anteckningar uppe brevid så skriver man snabbt ner dom som man anser är något att ha. ![]() Har en bra lång lista med "eventuellt-köp" domäner nu (A) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Kul att ni gillar den
![]() Har läst igenom tråden igen och känner att jag saknar förslag på nya funktioner / förändringar. Tjänsten kanske funkar som den är, men det måste ju finnas massor med funktioner som skulle göra den bättre? Kom igen nu folket, vad önskar ni för att domänpunda mer effektivt? ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag märker ibland att den inte hämtar klart ordlistan från vissa sidor.
Na.se funkar till exempel inte för mig, funkar den för er? En annan sak ja fortfarande saknar är ju att listan blir väldigt lång och jobbig efter ett tag, som ja skrev tidigare: Citat:
För tillfället är jag lite upptagen, men ska fundera lite mer och återkomma. (En sak ja såg, kör lite mer padding från footern *detaljer*) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Stöd för .se självklart, och kanske fler ändå?
Sen tycker jag det vore smidigt om jag kunde göra en sökning, och bocka för de jag (eventuellt) är intresserad av, så jag kan gå tillbaka till mina "favoriter" senare. Spara gärna under längre tid, med cookeis, så jag kan komma tillbaka nästa vecka och göra köpen. Då är chansen att du tjänar pengar större, eftersom jag annars måste föra över till anteckningar eller liknande, som MRosenson säger. Om du sen kan ha länkar till flera olika registrarer så är det ju bra. Själv föredrar jag Binero, många föredrar Loopia och det finns ju många fler. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tack för all feedback, uppskattas!
Har nu en lista med 16 punkter som förhoppningsvis ska göra sidan enklare och snabbare att använda ![]() Sätter igång direkt och postar uppdateringar löpande! P.S. Och ja, att få in .SE (+ några till) ligger som en punkt ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
|
|||
Medlem
|
De flesta har ju antingen ett Loopiakonto, om inte ett webbhotell så ett LoopiaDNS-konto.
Nu har dom ju precis släppt ett API för att regga domäner. Jag tycker att det är ett ypperligt läge för dig att utnyttja det. Ta kontakt med Loopia och fråga vilken typ av provision dom är beredd att lämna på nyregistreringar av domännamn. Det tar säkert inte många timmar att implementera en funktion där man direkt via din sida kan ange inloggningsuppgifter för sitt Loopia-konto och regga domänen. En sådan funktion skulle dubbla min domänportfölj! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag vet inte hur sökordsalgoritimen ser ut, men jag skulle vilja se att funktionen även lade ihop vissa ord och testade dessa på samma sätt.
T.ex: <h1>Bad name</h1> -> www.badname.xxx, www.bad-name.xxx <a href="...">Bad name</a> -> www.badname.xxx, www.bad-name.xxx Det kanske redan fungerar på liknande sätt? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|