FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Då var det dags att visa upp mitt senaste projekt då
![]() Det hela är en remake på ett skruttigt gammalt ASP-script jag gjorde för nått år sedan. Tjänsten är väldigt lik domainizer och domaintools@borsholm men den har några små skillnader. Den största är nog att du hela tiden ser vad som händer då sidan använder en hel del ajax ![]() Testa gärna: www.url2domain.com I dagsläget hämtas endast lediga .com-domäner men fler TLDs kommer så fort som möjligt. Jag vet att många vill ha en liknande för .se men det ryktas att de infört en hammerblock på free.iis.se som begränsar till 30req/min. Designen är kanske inget att hurra över men å andra sidan är det funktionaliteten som är det viktiga ![]() Hoppas den kommer till nytta! Trevlig helg! Pelle |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Riktigt bra tjänst. Har suttit och lekt med den till och från nu på dagen och har hittat ett helt gäng bra domännamn.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Riktigt grym tjänst. Hittade så många domäner som jag inte viste att jag behövde.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
mycket härlig tjänst! är lite avundsjuk då den är bättre/härligare och får bättre resultat än domainizer (trotts jag inte äger den längre)
Men enligt mitt tycke så gillar jag inte riktigt bakgrundsfärgen.. och listan där domänerna dyker upp i är lite jobbig att läsa av, blir en hel del domäner att läsa om man scannar aftonbladet.se... sen en liten sak jag upptäkte var sid titeln.. det står ex: 146st - 42% och sidan är på engelska. men på engelska användare man väll inte "st" efter en siffra som förklarar antalet?? kan även ha fel! ![]() Men lycka till! gillar din tjänst! MvH! Philip Andersson! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Bakgrundsfärgen är nog mest en smaksak + att jag inte tänkte så mkt på själva designen. Du får bara vänja dig ![]() Vad gäller listning av domäner så har jag ett nytt upplägg på gång, ska försöka få det på plats så fort som möjligt. Listningen idag är, som du säger, lite svåröverskådlig. Har faktiskt ingen aning om vad man ska översätta "st" till, förslag mottages gärna! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Jag instämmer i hyllningskören. Mycket bra!
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Grymt bra tjänst! (längtar tills du fixat .se =D)
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|