FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har en Panasonic 24CKE som kyler ca 80kvm.. drar max 3kw.
Kyler ner hela huset på någon timme... Såååå skönt! Har 20,3 grader inne nu ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Asch, ni har ju fel allihop. Min första semesterdag är idag och jag är tillbaka på jobbet den 4 september. Det är en trevligare lösning!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Hittar ingen spec tyvärr.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Själv har jag kontorsfönstren mot syd och så kör man persiener en liten bordsfläkt och vatten.
Sen att man blir yr i huvudet och inte får något gjort det är en annan sak. Man har iaf försökt. =) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Vår hyresvärd har försökt laga ventilationen i snart två månader. En förmiddagdag för två veckor sedan fungerade den och gav kyla - resten av dagarna har den antingen stått stilla eller knappt rört runt luften. Enda trösten är att de lider lika mycket som vi då de sitter 10 meter längre bort i samma hus.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag kan rekommendera att ta kallt vatten i ansiktet. Det hjälper inte länge, men det är uppfriskande och skönt.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Vi hade 40 grader på vårt ena kontor idag.
Jag blev lite ledsen ![]() |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|