FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag vill veta svaret...... testade själv men fick ingen logik i det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
![]() Förlåt Lundmark...nu går vi tillbaka till huvudämnet tycker jag också :P |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
... sökningar där man vill exkludera ord, inte behandlas med samma algo/filter/tweak'ningar som en ordinarie sökning... Skulle nästan låst tråden där, för efter det har ingen skrivit nåt om ämnet. Citat:
Thomas
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Medlem
|
Altus Marcus Everflod
Fick en kund för någon vecka sedan som hade blivit pålurad sk. "sökmotoroptimering" från er... stackarn betalar er över 7.000 :- för vad? några meta taggar... och några html sidor proppade med länkar till en massa skitsidor??? 7000 kr.. är det värt... enligt min mening så är det ju NI som ska betala för att få lägga in alla dessa skitlänkar på dennes hemsida?? talade med en person på er "kundtjänst" - Det har med pagerank och göra, vet du vad det är frågar hon mig.. Då svarar jag henne, men om inga av dessa länkar som ska in på sidan själva har någon PR... hur ska då vederbörandes sida få högre? Och dessutom, Ingen av de länkarna har ett skvatt med de orden som skulle optimeras att göra... sånt bedrägeri är vad det är... 7.000 kr... I SJÖN.... "Våra tekniker skulle nog möjligen kunna rota fram ett svar på nedanstående, dock har de inte alltid tid med mina funderingar " Har dom tid med någonting? Finns dom överhuvudtaget? Det dummaste av allt... ni lovade Första placering... på ett ord som kunden redan låg etta på... Stackars kund hade ingen koll... Jag frågade dom varför, varför anlitade ni detta företag... - Dom ringde o tjatade hela tiden... jag ville bara bli av med dom... Altus ... se det mer som välgörenhet än era kunder... ni gör ju inget för dom! __________________________________________________ ____________ Till alla er andra... förlåt att detta inte handlade om ämnet... men jag såg att Altus var representerat här.. o jag vill bara informera om vilken stor bluff det är... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Nykomling
|
Inte särskilt konstruktivt inlägg du gör, du kan inte bedömma vårt arbete enbart utifrån din synpunkt. Du borde tänka dig lite för innan du gör dessa typer av inlägg.
PM'a vilket företag det gäller så lovar jag att redogöra för ärendet öppet här! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
/ Tomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Administratör
|
Nu höger vi nivån i tråden tycker jag alternativet är att vi låser den.
Thomas
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Medlem
|
hahaha... nar man laser tradar som denna far man bara skrattanfall, varje inlagg som altus marcus gor har absolut inget med det diskuterade amnet att gora, det ar bara (in)direkt snack om vad HANS foretag gor... vilket far mig att ma illa da jag vet att deras foretag inte ar vart en pase potatis. tycker du borde lasa denna trad thomas, den ar varkligen patetisk.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ursäkta en nykomlings okunskap, men vadan detta hackande och mobbande på Altus så fort de nämner flaska? Har de agerat så illa att de förtjänar denna attityd?
En annan sak. Läste följande i googles "terms of service" No Automated Querying You may not send automated queries of any sort to Google's system without express permission in advance from Google. Note that "sending automated queries" includes, among other things: using any software which sends queries to Google to determine how a website or webpage "ranks" on Google for various queries; Det kan med andra ord vara riskabelt att köra ovan nämnda gratisstjänst på sin egna domän (?) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|