FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
bboy.se - en nischad sida för breakdancare då bboy = breakdance
orkade aldrig göra något och alla okunniga förknippar namnet bboy som något som har med bögar att göra ändå =/ |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Nykomling
|
Jag kan bidra med notsobright.com. Verkar som om man inte ska registrera domännamn sent en lördag.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Nykomling
|
anarki.se :huh:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
warng.com
fråga inte mig varför... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||
|
||||
Medlem
|
Min granne ringde en lördagnatt och bad mig komma över,, han hade reggat sytembolaget.se och var skitglad,, (trodde det var systembolaget.se) han bjöd på öl o whisky hela natten,, men vi märkte när vi nyktrade till dagen efter märkte vi att det var felstavat.. tur nog ringde jag registratorn och bad honom slopa registreringen..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
När .se domänen släpptes fri skulle jag via ett webhotells formulär registrera ett tjugotal vanliga svenska ord som skulle fungera bra som domännamn. Hade säkert inte fått alla, men några fina hade jag nog fått vid lottningen iallafall.
Dock var det något fel med formuläret när jag skulle trycka på sänd-knappen och sedan orkade jag inte skriva om dem så det blev inget med den beställningen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
www. alltinggratis .tk - gratis domän, men säger inget! Vadå gratis saker på Tokelau?!?!
P.s. Mycket roliga domännamn ni hittat på ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Får väl fylla på men en också www. 2004-mn4 .com. Det är namnet på den asteroid som enligt Nasa år 2004 kunde träffa jorden år 2029.
Såg framför mig ett långsiktigt arbete med olika infallsvinklar som T-shirts med tryck etc. Sedan visade det sig att NASA räknat fel, det finns ingen som helst sannolikhet att den kommer träffa... (Förresten den är till salu om någon är intresserad, garanterat inga typeins...) |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|