FAQ |
Kalender |
![]() |
#51 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har gjort två missar med domännamn. Det första var min allra första domän jag reggade - classicrock.se. Ett engelskt namn på en .se är kanske inte det smartaste. Sen har vi storgun.com som var till mitt projektarbete på skolan. Ett inte så givande domännamn och dessutom fick jag aldrig någon användning för det.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |||
|
||||
Administratör
|
Reggade en oseriös en dag när jag hade tråkigt.
Väldigt onödigt. Det var dock när loopia hade deras gratiserbjudande. portalenoneoneoneoneoneoneoneoneone.info Och hejsanlysmaskoradhusosteenograttiscomedianpa17arsd agen.info
![]() |
![]() |
#53 | |||
|
||||
Medlem
|
sprutspya.com tyckte jag av någon anledning var en väldigt bra domän då jag registrerade den (jag kan tillägga att öl var inblandat på nåt sätt).
Fast jag hade gärna behållt den om jag bara kommit på nåt vettigt att göra med den. Enda domänen jag låtit bli att förnya hittills. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hahaha, rätt roligt att läsa alla historier om domäner:P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men som sagt vad var den ju inte det... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tyckte jag hade jordens idé på gång när jag reggade ConspirationTheories.com. Hur JFK egentligen mördades osv, jänkarna är ju galna i sånt...
Eller, de är galna i Conspiracy theories i alla fall ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
male.nu
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
|||
Medlem
|
I IDN-domänernas tecken skaffade jag mig dessa:
öroninflammation.se/öroninflamation.se flyg-iväg.se resa-billigt-bäst.se gräsligt.se alltså.se Mfl. Men raderade de flesta nu när det närmade sig förnyelse. Fattar inte vad jag tänkte på när jag reggade dem, mer än att de var gratis ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
För er som läser rocky kanske myspysbyxetjejerochschaferhundar.org känns igen, för er som inte sett den förut är det härifrån den kommer:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |||
|
||||
Medlem
|
Min blir nog:
finskor.se Kände mig riktigt nöjd när jag tänkte på "skor", tills jag upptäckte att det också kan betyda "finskor" som i damer ifrån finland. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|