FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag använder: binero,starhost,scorpion,one,com,web10,webb 100,ett steg,strongbox,loopia,servage,manufrog,dreamhost. Alla funkar bra,men extra stjärna för binero.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Medlem
|
Binero till en sida. Fungerar kanon!!
Manufrog till resten (fyra olika sidor). Funkar kanon också, dessutom extremt billigt!! (100kr/år) Helnöjd med dessa! Ångrar inte en sekund att vi flyttade från Proinet. (Proinet var bra innan ägarbytet) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
JimmyOh!
Har länge velat ge dig en känga och nu är det dags! ![]() I tråd efter tråd så gör du en "höna av en fjäder" tjatar och driver på disskutioner med mer eller mindre meningslösa inlägg. Räcker med att titta på senaste tråden där proinet blev hackade igen... Sen är det ganska kul att läsa....... "Oderland har ägnat tid dygnet runt, dag som natt, vardag som helst, åt mina ärenden" Vadå dina ärenden? så som du skriver och håller på i webhotells-trådarna så får man känslan av att du är stamkund på de supporter där du är/har varit kund! Vad är problemet egentligen? kan du inte ställa in POP3? Skulle vara kul att få reda på vad dessa "Ärenden" gäller och jag vågar tippa på att de är ganska meningslösa precis som väldigt många av dina inlägg! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
![]() Klart jag driver på diskussioner (obs, rättstavat!), det är lite av min "thing" här i livet. Skämt åsidå, jag bryr mig inte ett dugg om du tycker mina inlägg är meningslösa eller inte. Din åsikt i det här fallet är helt meningslös men jag tackar ändå. Jag är ingen stamkund hos någon support, men ibland måste man faktiskt få svar på en gång, och det jag menade var att Oderland (tack gode gud) har svarat på dessa frågor, i stort sett oavsett vilken tid det var på dygnet. Jag vet faktiskt inte varför jag ens ägnar mig tid åt att bemöta ditt lilla inlägg, men hur som helst... Jag bryr mig inte om du tycker om mina inlägg eller inte. Din åsikt är av samma värde som det lilla som min katt gör i grannens rabatt. Jodå, godkväll. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Antagligen vet du inte ens själv varför du sitter och fyller trådar med meningslösa
inlägg som mycket mycket sällan tillför något positivt till tråden snarare tvärtom det blir förvirrande! =) Men ok du Vinner..... I rest my case! ![]() Jag ska inte gnälla mer på dig utan lutar mig tillbaka med ett leende på läpparna med vetskapen att det finns minst en handfull andra WN:are som är less på det skräp du skriver och som mer än gärna skulle vilja be dig hålla k*ft. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Ja, luta dig tillbaka. Det låter som en ypperlig idé. ![]() |
|||