FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
har lite testskript på surftown samt min email.
hostar några sajter hos skolan (på deras hårdvara) :P och resten kör jag hemma på en sun-burk. funkar prima, men får nog snart skaffa en colo nånstans.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Kör med one.com och Binero.
Hos one får man vad man betalar för (inte mycket) men för lite testsidor och annat så duger dom. Flyttade en av mina andra sider från one till Binero för 2 månader sedan och det har funkat bra förutom problemen dom haft det sista med servern men det skall nog vara fixat nu. Här kan du se lite stats på dom. http://www.pingdom.com/reports/budj8ld81xs9/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Guest
|
Binero primärt och HostGator testsidor
|
||
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Själv ligger jag på Binero och på Oderland. Binero är bra men inget slår dock Oderland, inte på långa vägar. Sämsta webbhotellet, det vet vi ju alla vilket det är... Proi..*host*
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Colo hos Infracom. Stabilt och bra.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
har reggat mig på ping sidan ...
xh binero odibo Vid test resultatet så var odibo snabbast faktiskt snabbast 0,2-0,7ms överlägset alla andra "som jag misstänkte" sen kom xh 1,0-1,5ms och sista binero ca 1,7-2,5ms... lägger till loopia och cliche oxå då jag är kund hos alla... Resultaten ska kanske tas med en nypa salt .... men så var det idag... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
biokonsult: Är det maskinerna du ligger hostad på som du lagt till, eller är det www.binero.se och www.loopia.se?
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|