FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||||
|
||||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||||
![]() |
![]() |
#32 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
[/quote] Vi anlitade bearhard creations för att få en ny design på våran sajt, men jag tvekar till att naim har rört designen på vår sida. Han är dock anställd av bearhard så vitt jag vet, sen kan jag inte stå för vad han skriver. Det är jimmy ägaren av firman som har designat vår sida. Förresten vad har våran design med detta att göra? Visst handlar eventuellt om samma person, naim. Men vad har detta med domäner och massutskick att göra? :| |
|||
![]() |
![]() |
#33 | ||||||
|
|||||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Nja, han kan väl ljuga som alla andra. |
||
![]() |
![]() |
#35 | ||||||
|
|||||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vad är det för häxjakt som bedrivs i detta inlägg?
Ni kommer med massa spyiga kommentarer mot en viss medlem här på wn.se som inte ens kan svara tillbaka. Jävligt dåligt stil måste jag säga, hade högre förhoppningar om wn. |
||
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#38 | |||
|
||||
Medlem
|
Inkos har read-only..
|
|||
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#40 | ||
|
|||
Medlem
|
Vad handlar detta om egentligen?
Naim XYZ123 har försökt sälja lite domäner åt Peter [Edit] som äger dessa domäner. Det är schyssta domäner, och det är inte spam. Han kollade med de personer han trodde intresset fanns. Fanns inte intresset och ni tycker att han gör något fel är det väl bara säga åt honom privat. Han har inte gjort något fel. Många här på WN och antagligen folk som svarar i den här tråden är företagare som jag, och då är man van att få många olika erbjudanden, vissa sämre, vissa bättre. Tycker tråden bör tas bort, känns bara som en uthängning. En mycket lam sådan. |
||
![]() |
Stängt ämne |
|
|