FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Adressen du länkar upp till ger följande varning direkt: Virus identified: JS/Psyme.QM |
|||
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Det är nu man ringer till morsan och skäller ut henne för att hennes son håller på med olagligheter (läs spam)
|
|||
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
|
Saxat från krabba info se:
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är tur att han ger en seriös bild av sin verksamhet redan i ung ålder. Annars kunde det gå åt pipan.
![]() |
#15 | ||
|
|||
|
Och dagens... borttaget från Wikipedia:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Trevlig tråd, nu lär han göra ett nytt alias här men ändå. Edit: Kom tänka på...vad är hans affärside som är så framgångsrikt? Registera domäner och försöker få dem sålda, även göra siter spräckfyllda med reklam eller missade jag någon affärside som ingår i hans framgångsrika affärsliv? |
||
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hehe. Detta kan man leva hela helgen på.
|
|||
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
Citat:
![]() Kör NOD32! Edit: Glömde självklart att skriva att NOD inte varnade. |
|||
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Han får nog fortsätta med sitt telefonförsäljarjobb, då slipper jag honom iaf =)
![]() |
#20 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Han addade mig på msn med och vilje sälja helt meningslösa domäner som inte jag är intreserad av, då jag rekomenderade bland annat wn.se så sa han att han inte kunde logga in, då sa jag att han kunde prata med thomas, utan att jag visste vad han igentligen hadde gjort, sedan gnällde han hela tiden om att han inte kunde logga in här på wn.se jag kontaktade thomas om det och vi får se vad som händer där.
Men jag undrar lite är det inte han som har hjälpt pokerstjärna med sin annonssida? Sedan sa han att han hadde hittat min msn adress här, då jag inte anget en så blir man fundersam över denna person. Han har börjat visa sig på aspkoll.se via usernamn "naim" men där kan han hålla sig dom har ju samma stid flera där inne.. Sedan kan ju alltid Peter D* vara en äldre vän eller till och med hans styvfar.... |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|