FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det beror på vilka licenser man räknar på. Windows Server 2003 Web Edition är relativt billigt. Det är däremot inte "standard edition" med SPLA-licens.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Medlem
|
WebEdition ligger på ca 30:-/mån med SPLA, StandardEdition minns jag inte exakt men kring en hundring har jag för mig, kanske 125?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
|
Citat:
Men självklart gör det att skatt påverkar, bara momsen blir en stor skildnad. Går erbjuda billiga tjänster i Sverige men då det inte ger stor vinst så vill man inte lägga sig för lågt och är omöjligt få ut samma vinst och med samma priser som USA då skatten skiljer sig så pass mycket och andra priser på el, kapacitet etc. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
|
Citat:
Där fick jag siffran ifrån |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||
|
|||||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() Elen är väl bland den billigaste i europa. Hur priserna ligger i USA vet jag inte, det ända priset jag har hittat var ett medelpris från 2002 och låg på ca 64 öre/kWh (och jag tror det var utan moms). |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||