FAQ |
Kalender |
![]() |
#31 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Nu fungerar mina sidor igen. |
|||
![]() |
![]() |
#32 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Sen kan man ju undra varför man ringer egentligen, om man läser på binerodrift.se att dom har problem så lär ju det snabbaste sättet att få igång sin sida vara att låta personalen jobba på utan att bli störda. |
||
![]() |
![]() |
#33 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Sen är jag övertygad om att kvalitet och hastighet på en support skulle stiga markant om man använder support via mail i 99,95% av ärendena. |
||
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
#36 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Surt detta. Nu har faktiskt min sida hos dem funkat men de verkar inte vara ensamma. Strongbox som jag också har sajter på har strular rejält i två dagar.
|
||
![]() |
![]() |
#37 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jises, vad håller de på med... Det var riktigt pinsamt för väldigt länge sedan nu, vet inte ens vad man ska kalla det nu längre.
Jag har aldrig varit med om så mycket problem på ett webbhotell någonsin tidigare. |
|||
![]() |
![]() |
#38 | ||
|
|||
Medlem
|
Det har jag, PROINET, och där fick jag aldrig tillbaka vare sig kontot eller pengarna för ej levererad tjänst...
|
||
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
|||
![]() |
![]() |
#40 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
BINERO SUGER SÅ HÅÅÅÅÅRT !!!
Nu har dem sett att jag klagat på dem här på Webmasternetwork, så någon *** har gått och stängt av mitt konto med anledning av "falska uppgifter" jo tjena jag står som kontaktperson och min far som ägare. Binero suger så hårt, ni borde verkligen inte beställa från det webhotellet. Testa space2u, glesys eller t.o.m crystone !! |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|