FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men dom flesta 3G mobiler kan utnyttja 2G nätet också? Inte bara Tre's. Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Antagligen gör tre en förlust på alla mobiler ibörjan och satsar på mer långvariga förhållanden till sina kunder för att på längre sikt genom extratjänster, sms osv (känns det igen vs. loopia? :lol: ) --- Citat:
![]() /Joel |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Tre är rejält dåliga. Jag får väldigt ofta "Tjänsten inte tillgänglig" när jag behöver ringa, trots full täckning. Supporten säger att jag ska starta om telefonen mer hjälp än så har jag inte fått. Föresten, jag var i Kroatien i helgen, min gissning är att Tre inte har några avtal med några operatörer där eftersom jag nekades att logga in på något mobilnät, så fort man var i slovenien så funkade det dock igen. Håller på med min reklamation för fullt och just nu försöker supporten muta mig med en z800i men vad hjälper det med ett sådant Kalle Anka Bolag i grunden? Topic: Vattenfall som någon redan nämnde, har ett abonnemang hos dem, funkar bra men de verkar ha köpt lite snålt med kapacitet i nätet. EDIT: Var nog lite väl sur. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||||
|
|||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Billig telefoni == Kass support? Citat:
Men att hålla på att övertala någon till att välja dom. Ber Tobbe eller Decibel mig att jag skall PM:a dom eftersom dom har tjänsten jag efterfrågat så har jag trots att frågat om någon har tjänsten. Det var ju inte ursprungsfrågan, utan den var vilka "operatörer" som använder Telias nät. Nu försvarar jag ingen... |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Håller dock med om att Z800i verkar vara en bra telefon ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Jo Z800 är en trevlig lur men ack så klumpig så att ta en titt på storleken i en butik är att rekommendera innan köp. Jag skulle hellre köra på 6630 eller ännu hellre 6680. 100% OT ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Vore det så att jag bara rörde mig i närheten av större städer och vägar vore det säkert inga som helst problem att välja vilken operatör som helst - tom Tre. Men sätter man sig på en stubbe i skogen och fortfarande vill ha täckning då är det Telias nät som gäller - så enkelt är det... Citat:
![]() Åter till topic! Något annat bolag som hyr in sig i Telias nät var frågan... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Till saken:
Ventelo ACN Sense Song Vattenfall Östkraft Halebop Bra Val Slut o punkt! -Martin |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|