FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
![]() Man tjänar ingenting på att försvara sig när man har slarvat. Själv tänkte jag precis köpa den här boken. Jag tror att det är väldigt bra läsning. Är grafikern dansk så faller väl ansvaret på er här i Sverige. Men du har säkert någon bra bortförklaring till varför det ändå inte är ditt fel. :P Jaja, det är ett litet stavfel i en banner. Så jag håller med om att vi överreagerar. Men det blir lätt så här när människor med usel social kompetens har tråkigt på jobbet... Eftersom vi inte kan tjafsa med våra jobbiga kunder så får vi avreagera oss genom att tjafsa om småsaker på WN istället ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Angående ditt boktips, tack för det, men... Citat:
För övrigt är det inte ett försvarstal på något vis, jag tyckte bara det var otroligt onödigt och oprofessionellt att gå så pass långt. Vi har inte på något vis försökt "mörka" vårt misstag, och vi har inga problem att stå för det. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
"Pröva" fungerar utmärkt.
![]() jgabor: Nu ska vi inta ta "pucko" så hårt... Jag menar inte att någon är en dålig människa eller fel man att göra jobbet. Däremot har någon gjort ett ganska stort fel i min mening. Om jag skulle anlita folk för att producera och presentera en banner som ska visas för, låt säga hundratusentals potentiella personer så skulle jag dela ut en utskällning för att 10% av orden är felstavade. Du verkar dock väldigt vettig för att jobba hos surftown, tänk om er support och supportledning hade hållt samma klass. Jag trodde inte ens att Surftown vågade vara representerade på det här stället, men det var ju ett glädjande besked. ![]() No offence verkligen, men reaktionen var ur ett rent professionellt perspektiv. Om någons 11-åriga dotter hade gjort bannern så vore naturligtvis inte pucko en passande titel (inkompetent hade däremot passat bra) - men om någon tar betalt för att göra en banner så ska den vara rättstavad om det bara är 10 enkla ord. Om nu bannermakaren fick felstavade uppgifter och inte hade möjlighet att kritisera (pga begränade språkkunskaper) så är det svensken som skrev texten, och den eventuella svensken som godkände leveransen som gjorde fel, och där skulle jag stå för att jag var ett pucko om jag vore ansvarig. ![]() Sen har vi inte gjort en lika stor grej av detta som det kanske uppfattas som. WN är ett forum och folk skriver när de inte har något bättre för sig. Att det sedan blir 25 svar är ju bara för att det är många som har en minut till övers. Kul att du svarade iaf, fortsätt göra ett bra jobb! Peace |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Felskrivning i en banner var en väldigt smart marknadsföringstrategi. Jag skulle nog hellre ge felstavaren en tårta än en utskällning
![]() Alla gör felstavningar ibland, men det ska naturligtvis normalt inte förekomma i en banner. Men hur många av er hade lagt märke till bannern om det inte varit för felstavningen? Och nu sitter ni dessutom och läser en tråd och en massa meningslös text om bannern... Citat:
![]() Er webbhotellssida: Citat:
- mellanslag efter kommatecken - liten bokstav på "föreningar" - särskrivning (Trafik tunga hemsidor!?), - FTP KONTON i versaler + denna rad i annat teckensnitt än övrig text. - särskriv "12mån" under Avtalslängd Denna sidan korrekturläste jag gratis. (ni kan få ett bra pris på övriga sidor) ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Denna tråd måste vara en en besserwissers våta dröm.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|