FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är väl inget fel att köpa från ebay, då cisco ändå bara ger 90 dagars garanti på sina saker nya alla fall. Sedan får man köpa dyra smartnet avtal.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Snabb och enkel att konfigurera. Har aldrig krånglat. Däremot lyser den något fruktansvärt med alla sina blå lampor. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Fint med input på DIR-655 också, men nu är ju redan switchen beställd!
![]() Uppfyller switchen inte mina behov får det bli en DIR-655 istället, blå lampor är ju ingen fara för min del, mitt jäkla nätagg lyser som en neontrimmad epatraktor redan.. Men med Bredbandsbolagets ADSL som delar ut 5 st ip bör väl switchen fungera för min del? Jag kan väl styra lokala ip't och samtidigt få tillgång till internet på samma gång? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Offtopic
Det här har inte precis nåt med routrar att göra men nära. Kan nån förklara vad det är för vits att administrera servrar med Virtual-Reality goggles blir det snabbare att sköta jobbet eller är det bara en snygg motsvarighet till Desktopparnas Compiz-Fusion? Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Nykomling
|
Om man ska prata routrar så finns det några stycken att välja på egentligen.
3com, linksys, clavister, cisco... Dock så är det ju beroende på vad man ska använda den till. Som jag uppfattade hemmabruk. Har haft bra erfarenheter av d-link, som ni inte har så då låter jag d-link vara. Annars så finns ju faktiskt Belkin som inte är så farligt dyra heller, både trådlösa och trådbundna (kan inflika att clavisters är i ungefär samma prisbild som belkin, de andra har jag ingen aning om). De kan väl ligga runt 1500+ om man vill ha något bra, annars tycker inte jag att man eg ska klaga, man får ju vad man betalar för? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Medlem
|
Vilken Cisco-router är lämplig för hemmabruk?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Typ 800 Serien eller 1800 serien, men är inte billiga.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|