Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Betalforum

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2004-05-05, 18:51 #21
Davids avatar
David David är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2003
Flitig postare
Davids avatar

Håller med Cellsynt, våga för att vinna. Det är viktigt att man tänker igenom vad det är man vill sälja och om någon verkligen vill betala för det. Om man ser att det är sannolikt så får man ta chansen.

Jag hade inga startkostnader för telefonbetalningen och ett litet PHP-skript för att ta emot HTTP/GET-anrop från Viatel knåpar man ihop på en halvtimma.

Fast själv är jag den typen av person som tycker det är värt ganska mycket pengar att prova på nåt nytt - eftersom man om det går vägen har skapat något bra. T-shirts, lektörstjänster etc etc... Men hade jag inte provat på det som inte funkar så hade jag inte heller provat det som funkar tokbra.

Kanske är det i det här fallet värt att använda någon av tjänsterna där man gratis kan registrera sig och ta emot PSMS för att utröna om det finns intresse (en har nämnts på WN, men jag kommer inte ihåg vad de heter). Du tjänar inte så mycket men om du ser att folk är villiga att betala kan du alltid gå vidare till något mer seriöst.
David är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2004-05-05, 19:01 #22
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2003
Tobbe Tobbe är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Jan 2003
För samma ekonomiska villkor som finns hos den aktör du nämner i ditt inlägg kan vi erbjuda precis samma sak (hoppas det inte blev för mycket reklam nu...)

Man springer inte på ett lyckat projekt direkt, det vet vi säkert alla här, men man lär sig av sina erfarenheter! Att våga chansa och sumpa 5 projekt kan ju faktiskt innebära att det 6e projektet blir en hit...
Oläst 2004-05-07, 20:55 #23
Davids avatar
Flitig postare

Flitig postare
Davids avatar

Tänkte dra upp den här tråden bara för att säga att det är härligt när det funkar. Efter förra fiaskot med tryck av t-shirt hade jag betänkligheter... Men nu har vi sålt 70 t-shirts på mindre än två dygn så det får väl anses vara godkänt. Det kan vara värt att prova något två gånger också!
David är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:07.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017