FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Vad har B-one med svenska webbhotell att göra helt plötsligt?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Men jag tror mig våga sticka ut hakan och säga att de har en hel del svenska kunder ![]() Och tycker att IDG borde överväga att ta med dem i tävlingen om nu så inte redan har skett. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Deras andra priser för olika toppdomäner tycker jag är marknadsmässiga efter ha tagit en snabbtitt hos olika registranter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Daniel, du som emaila Internetworld och fråga ang testerna.
Vad hade du förväntat dig för svar? Att han skulle erkänna att de har ett systematiskt system för vem de ska kora till vinnare som bygger till stor del på hur mycket man annonserat hos dem? Kom ihåg att IDG är en kommersiell verksamhet, money talks. Så är det. För bra många år sen när IDG gjorde (de gör än) dator-tester så krävde de att de fick behålla utrustningen. Så är det nog än idag. För det sista ang webbhotells-testerna, varför inte övervaka webbhotellen året runt. Går inte göra ett test som bygger på en enskild tidsperiod på året, missvisande blir då resultaten. heh. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
vi har serverdrift.com & oderland.com, svensk-dns.com bla fast det är klart ca 30k st kommer man inte upp i ändå :-) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Weeeee
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Medlem
|
Man ska kanske köpa en trisslott, fick ju nästan med alla hotell i min topp 3 lista:
1. Loopia 2. Aleborg 3. Space2u / B-one (trots att de också har haft stora problem sista tiden) Fakta: De bästa webbhotellen 1. Space 2 U. Betyg 9/10. 2. Aleborg och FS Data, 8/10 4. Levonline, 7/10 5. B-One, Crystone, 6/10. Kanske har en nyfunnen karriär inom IDG ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
|||