FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Med detta sagt så kan vi avsluta debatten om hur till vida LO har gjort fel eller inte. |
||
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Har inte med saken om dom har rätt eller inte, självklart lär det stå att dom får stänga ner hur dom vill.
Sedan hur seriös av dom eller inte, ingen lär ju se det dom gjorde som seriöst gjort och villja riskera ha sin sida hos dom. |
||
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men faktum är att så länge LO följer sina allmänna avtalsvillkor, inklusive SRL, så har dom inte gjort något fel. |
||
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
|
Citat:
Sedan barndomen får muslimer lära sig att självmordsbombare går raka vägen till himlen och får där X oskulder. Om hotellet inte plockat ner sidan hade dom haft ett pris på sitt huvud inom några timmar och med tanke på hur många galna självmordsbomare det finns så tror jag inte nån sverige vill/vågar utsätta sig för denna risk. |
||
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Då är frågan om Levonline anser sig ha stängt ner sidan för att den var stötande eller för att den medförde avsevärd olägenhet för Levonline.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Med tryckfrihet och yttrandefrihet kommer ansvar. Jag tycker att varken SD eller Jyllands Posten visar sitt ansvar. Missköter man sin frihet så kan man bli av med den. Det skulle inte förvåna mig om detta är startskottet på att i förlängningen så kommer tryckfrihetsförordningen att förändras i flera av västvärdens länder.
Det som är sorligt är att vi har extremister i båda lägren som gör sitt bästa att utnyttja detta som har hänt. Allt för att öka klyftorna mellan olika religioner, folkslag och delar av världen. Tyvärr har dessa individer lyckats ganska bra hittills. Enligt massmedian så är det är SÄPO och UD som ligger bakom detta att SD-sidan stängdes. Så jag anser att tillsvidare är det rätt att göra så. Bara för att man har att JP och SD anser sig ha rätt att göra en sak betyder detta inte är det är särskilt intelligent gjort i förlängningen . Det är som att gå ut på ett övergångsställe utan att bekymra sig om att det är is på gatan och en lastbil kommer i full fart. Jag har ju rätten på min sida... |
||
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Man ska nog vara ganska kaxig för att säga nej när Säpo hör av sig och ber att man stänger ner en sida för att den riskerar svenska liv.
Allt är såklart mycket lättare i teorin, då man alltid gör det som är rätt och riktigt, och man kan vara hur kaxig man vill... |
||
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |