FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Hur många här har gjort precis som jag, flytt från binero? Efter så många år som kund så var det dags. Det är utan tveka ingen slump att denna flytt sker nu då ONG köpt binero och bedrivit verksamheten ett tag.
Vartenda köp som ONG har gjort har resulterat i katastrof. Visst, många personer har blivit rika genom att sälja sina verksamheten till ONG men inte en enda kund i Sverige har blivit en vinnare genom att helt plötsligt bli en ONG-kund. Med det sagt vill jag inte kasta så mycket skit på binera, har varit nöjd kund i flera år. Jag vill tacka alla medarbetare på binero som jobbat hårt i flera år. Idag kontaktade jag binero på telefon, jag har installerat vbulletin på 2 olika domäner som ligger hos binero. Ena har haft vbulletin rätt länge utan att jag gjort något av sidan, men det berodde mycket på att många funktioner aldrig fungerade i vbulletin. Så för en vecka sen installerade jag samma vbulletinfil på en annan domän, forumet fungerar klockrent, även hostad hos binero på samma konto. Så; Sida X med vbulletin fungerar kanon, ren installation Sida Y med vbulletin fungerar inte alls, trots samma installation som sida Y, när man ska lägga upp avatarer m.m. så blir det server error. Så jag ringer binero, killen på telefonen låter som att han är påväg att hoppa ut från fönstret, livsglädjen finns inte i rösten direkt. Suckar djupt gång på gång och om du läser detta, jag förstår dig. Jag hade garanterat inte varit bättre anställd för ONG. Efter ett par minuter så hör jag i bakgrunden, "JÄVLA HORA, SLYNA" någon skriker allt vad dom kan. Man kan ju undra vad som sker hos binero? Enda positiva med det hela är att jag blivit tvingad att gå igenom domänlistan och hittat massa domäner som jag ej borde betala för :-) Låt oss hoppas att FTPn fungerar imorrn, godnatt! |
||
![]() |
![]() |
|
|