FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Citat:
Jag är ganska säker på att vi kommer se en fortsatt nedgång för Microsoft även när gäller storföretagen som är deras bästa och mest trogna kunder om det inte händer något väldigt drastiskt inom kort. Jag har dock svårt att se något som skulle kunna vända eller ens bromsa den den här trenden speciellt mycket. Microsoft har ett enormt omställningsarbete framför sig och jag tror inte att de kommer kunna behålla eller befästa sin position genom det här. Microsofts storhetstid är nog snart förbi helt enkelt. Nu gäller det bara att försöka hålla kvar sina marknadsandelar så gott det går genom att erbjuda minst lika bra produkter och tjänster som konkurrenterna. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Min enda kommentar att detta äktenskap känns exakt lika sexigt som Thorbjörn Fälldin. Ni vet inte vem det är? Nä, just det.
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
@ITisGood.se
Vet inte om jag uttryckte mig luddigt men det var i vilket fall som helst inte en retorisk fråga. Jag är fortfarande nyfiken på vad du menar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Nu är det officiellt att Microsoft skrotar Nokia som varumärke. "Nya telefoner som lanseras kommer i stället för Nokia att heta Microsoft Lumia, rapporterar BBC"
http://www.metro.se/nyheter/microsof...!ku5I0bSyqLmM/ http://www.idg.se/2.1085/1.590541/mi...nokia-i-graven |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Administratör
|
Känns inte så länge sedan som man sa att varumärket var värderat top 10 eller liknande.
![]() |
Svara |
|
|