FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Har även lagt till så användare under beta-perioden får $10, för att exempelvis köpa gigs, testa sharingpage och annat.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Väldigt fin sida!
Håller med dom andra om scrollningen, kändes som det inte var helt självklart att den fanns där och mouse3 scroll fungerade inte alls på den tyvärr. Hade nog vart livat upp lite om ni valde en komplementfärg till den mörkorangea. Typsnittsvalen känns också lite gammaldags, visst är Arial/Helvetica och Georgia stabila val men lite väl generisk och intetsägande. Annars var sidan kanon! Mycket genomtänkta funktioner ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Hej daniel!
Tack så mycket för feedback. Många som inte gillar scrollningen, själv tycker vi den gör det otroligt mycket enklare att hitta olika gigs, tillsammans med filter-systemet fungerar den klockrent. Ska kolla in mouse3, ska nog kunna få det att fungera också. Tack åter igen! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Riktigt trevlig sida!
![]() Men annars: 5 av 5 toasters! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Fräsch och fin sida men jag irriterar mig på iframe-känslan! Jag skulle hellre ha en väldigt lång sida.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Bumpar denna för mer feedback!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Medlem
|
Saknar att söka gigs på datum. Som nu är samma gig alltid det första man ser och därigenom känns sidan statisk istället för spännande dynamisk.
Hur länge kan samma gig ligga som broadcast? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Ett gig kan ligga som broadcast i 10 minuter, är det dock inga andra i kö så ligger den tills en annan kommer in i kön, det kändes shysst mot användarna. På startsidan har vi tänkt att det baseras på rating samt pris, så nya medlemmar möjligtvis lockas genom att se storsäljande gigs. Du ser gärna att det finns ett sorteringsalternativ för "latest", om jag förstår dig rätt? Mvh, |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja så menar jag
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
|||
Nykomling
|
När man besöker sidan i telefonen, eller på iPhone i alla fall går det för fort när man scrollar i listan på startsidan. Inget jobbigt problem men hade varit + om det fixades på någon vänster!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|