Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Feedback på mikrojobb-site

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-08-09, 09:54 #1
m_rask m_rask är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2013
m_rask m_rask är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Aug 2013
Hej Yakuzaemme,

Cool site, jag håller på att ta fram en sajt där säljare kan lägga upp sina egna produkter och de betalar en provision på varje försäljning. Lite som er sajt fast då fysiska produkter istället för tjänster...

Hade lite frågor som jag försökte skicka ang bokföringsrutiner då detta verkar vara en djungel, PM verkar dock inte funka när jag provar. Maila mig gärna på mattias.rask(a)gmail.com

Tack så mycket!

/Mattias
m_rask är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2013-08-09, 10:18 #2
Clarence Clarence är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: Jan 2003
Clarence Clarence är inte uppkopplad
Administratör

Reg.datum: Jan 2003
Kan bara instämma med övriga. Inline-scrollen är helt fel väg att gå. Mus-scroll fungerar olika beroende på var man råkar ha muspekaren - om man scrollar direkt när man kommer in på sidan är det ytterst irriterande om man då scrollar ett inline-element som man inte ens ser botten på (med normal skärmupplösning). Tangentbord-scroll kan aldrig fungera OK då den måste vara oberoende av muspekarens position. Om allt är fixed och ingenting är högre än browser-fönstret skulle det kunna fungera OK, men sajten skulle försämras.

Du kan lösa vissa symptom av valet, t ex mouse3, men du kommer aldrig ifrån att det är ett dåligt val.
Clarence är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 06:43.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017