FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Och lite kul fast du kanske inte vet om det, kunderna måste komma först i alla lägen ;-) Nä skämt åsido. Ägaren till en av den största telefontjänsterna inom sektorn i Sverige har instruerat sin kundjänst (vad det gäller fakturafrågor och liknade) att skicka vidare de svåraste fallen personligen till ägaren snabbt, för att bespara kundtjänsten de tuffaste samtalen. Det är smart. Ett tips om man vill benchmarka sig mot dom mest framgångsrika i branschen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Självklart kan insider eller annat "samhällsvetenskapligt" program välja att belysa precis vad dom vill som dom anser är moraliskt tvivelaktigt eller av någon annan anledning för att få höga tittarsiffror. Skadan kan alltså ske även om du kan både stämma tv bolaget/produktionsbolaget samt anmäla det till granskningsnämnden.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Jag säljer porrfilm till exempel. Skulle någon reporter stå utanför min dörr, skulle jag svara att jag gärna ställer upp i en paneldebatt i TV tillsammans med andra som säljer porr, förslagvis med Jan Scherman, VD TV4, som äger Canal Plus. Eller varför inte Christina Stenbeck, Kinnevikskoncernen bakom TV 1000, CDON? Eller VD:n på Telia Sonera, som tjänar mest av alla på erotik i Sverige (provision på förmedling av premium sms, betalnummer osv). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Facebook är betydligt svårare, det håller jag med om, men jag har kontaktat dem flera gånger (abuse-rapport) och hafe dialog med dem flera gånger (affärsrelaterat) via mail. Det klart att det inte finns en "Här är våran ägare, ring hans privata mobil mitt i natten" uppgifter. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Banned
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är väl ändå rätt attraktiv publicitet att bli omskriven i en stor tidning eller omtalad i ett stort TV-program. Då får fler upp ögonen för tjänsten.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Risken är väl stor att det knappast gynnar ens företagsverksamhet framöver om man även driver mer "seriös" sådan.
![]() |
![]() |
#29 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Citat:
Missförstå mig inte, de flesta i den branschen sköter nog sina kort så bra att de inte har det minsta att frukta. Det är få medier som gräver i sånt som ändå inte ger massmedial slagkraft. En liten (?) telefonsextjänst struntar dom i så länge det inte finns ett scoop.
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
haha! tja vad ska man säga det är ganska lätt att bli utsatt för maffia reportrar som insider osv om man beger sig in i sex/porrbranchen vill jag lova. och de gör precis som de vill och jo de får hänga ut dig med namn och bild då ofta program som tex insider ägs av england andra regler där gällande personintegritet.
Ser redan löpsedeln " Unga tjejer luras in i telesexjobb tjänar 6000:- mån medan föredraget drar in miljoner" hahaha |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|