FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag kan instämma i att det givetvis är en sanning att missnöjda röster hörs många gånger högre än nöjda och som sagt, jag har ingen personlig erfarenhet. Som jag redan betonat, rykten är rykten. Jag skulle dock aldrig själv byta till WK, måhända mer för att jag gillar Binero starkt än för att WK är särskilt dåliga.
Dock är det precis så som Robertsson skriver också så att det mesta som viskas om WK är negativt och motsatsen gäller för Binero med flera. Givetvis kan man slå ifrån sig kritiken bäst man vill, men det vore kanske i WKs egna intresse att ta till sig av den istället. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Man skulle kunna jämföra webbkonsulterna med Yrkesregistret (YREG). Det är enkelt att ta sig in, men ett helvete att ta sig ur. Same shit, different name. En support som antingen är en inlärd apa eller placerad på dagcenter i Svedala.
Sen ni som säger "de är jättebra, jag har köpt en domän där". Visst, problem visar sig inte förrän du blir ett problem för dem. De är inte det minsta intresserade av sina kunder, de är intresserade av att ha kortsiktiga kundförhållanden och kräma ut så mycket som möjligt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
hm jag har handlat ett 10 tal domäner genom tiderna hos WK, aldrig har jag haft problem med att dom skulle ha varit otrevliga, inte heller har dom varit oproffsiga på något vis när jag pratat med dom. När jag fått en faktura, har jag skrivit till dom att jag önskar att säga upp fakturan, och presto, sen hörde jag inget mer, inte på någon av domänerna, trevliga gossar detta.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
har själv varit kund hos WK.
en strulig kund dessutom. du vet den där sorten som inte betalade i tid. de stängde av, tog bort och allt utan att jag fick uppfattning om att de var direkt svåra att ha med att göra. hade dock föredragit att slippa flyttkostnader och enklare att avsluta för vissa saker. men inte direkt att jämföra Y. -reg :P |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|