FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Ang. textstorlek - kör med % eller andra relativa storlekar, så kan var och en öka eller minska textstorleken med ctrl-scrollhjul i sin browser.
Sidan säger inget om världens största datorbutik - Dell. Kanske borde finnas något allmänt om att köpa dator på nätet? Sedan är ju Compaq och HP ett numera, om man får vara petig med innehållet. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Har inte haft så mycket tid över till denna sajt senaste tiden, men nu är ett nytt artikelsystem på plats.
Kika gärna in och kommentera resultatet av det och kom med förslag på saker jag kan göra ännu bättre. Det jag klurar mest på är när det blir 50+ artiklar kommer menyn bli väldigt osammanhängande, någon som har länktips med sajter som har samma fenomen och gjort bra lösningar eller har någon en idé rakt ut som ni kan tipsa om ? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det finns 2 bra sätt. Java treemeny blir väldigt bekvämt ur användarsyndvinkel dock negativt ur seo synvinkel.
sedan finns det hemsidor som med en simpel dropdown meny (standarddropdownen) har gjort en väldigt tydlig och klar innehållsmeny fastän det varit typ 50 länkar i drowdownen. Det gäller bara att tydligt markera i dropdown menyn de olika ämnen. Orkar inte dra upp photoshop nu, hoppas du fattar. det är verkligen bekvämt för en besökare det också. Annars tycker jag att du kan fundera en gång till på den gråa färgen, det är en av de deprimerande grå färgerna. En banner med någon form av teknik, typ någon data, server, lcd skärm vad som helst hade gjort ytterliggare ett plus. För övrigt, mycket bra artiklar |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Nykomling
|
Känns som en riktigt schysst sida... lite mer artiklar så är saken biff.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|