FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Stefan Hansson vad håller du på med?
Säljer man en domän för trafiken som i detta fallet måste du ju ha en räknare som folk kan se att det stämmer. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Guest
|
Tobias Turesson jag håller på att försöka sälja ett domännamn som ingen vill köpa för att man inte har statistik på det.
![]() |
||
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja, folk vill ju köpa den för trafiken inte namnet därför får du ta och visa lite stats.
Svårt? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Guest
|
Vill du chatta Tobias?, du har ju snart skrivit en roman i denna tråd
![]() Jag har idagsläget svårt att ge exakt statistik då räknare saknas. Kan installera en åt dig personligen om du blir gladare asv det ![]() |
||
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
/ Tomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Guest
|
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Nu var det inte Tobias som skrev det där ovan.
Edit: försöker igen, kan du sätta upp en åt mig? Om du når över 1500 unika per månad så köper jag namnet av dig. / Tomas |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Det verkar tydligen som om vissa har missat den här tråden där det gällde ett liknande fall.
Att kunna presentera underlag för sina påståenden är inget konstigt i sammanhang som dessa. Det är praxis i branschen att man kan visa oberoende statistik för samtliga påståenden som görs. Tyvärr är det oftast såhär det är. Påståenden kring besökarmängder men "tyvärr så finns ingen statistik just nu". Nej den här typen av domänförsäljningar vill vi inte ha här på WN. Se nu till att lägga upp en räknare och visa statistik om du vill ha tråden kvar.
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Guest
|
Ta bort denna tråd.........jag finner andra vägar att sälja detta domännamn.
Mvh Stefan Hansson |
||
![]() |
Svara |
|
|