FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Vad läser ni för dags/kvällstidning? | |||
Dagens Nyheter |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 14.71% |
Svenska Dagbladet |
3 | 8.82% |
Expressen |
1 | 2.94% |
Aftonbladet |
8 | 23.53% |
Annan lokal dagstidning |
8 | 23.53% |
Läser flera/alla |
9 | 26.47% |
Antal röster: 34. Du får inte rösta i den här omröstningen |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Låt oss säga att det istället handlar om moral - vem jag har sex med, var och tillsammans med vem. Det skulle jag kunna köpa, men skandal, nej nej nej. Sen kan man ju undra vad någon förutom de inblandade har med det att göra.
En rättegång där de blir fällda för ett brott, det skulle vara en skandal, men nu är det tyvärr tidningarnas och hockeyförbundets beteende som är skandal. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag läser också Dagens Industri dagligen men den fanns inte med. Något ni som inte läser den borde ge en chans tycker jag
![]() NyTeknik är också en trevlig onsdagstidning för alla som är med i civilingenjörsförbundet.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Ja, jag är studerandemedlem för nån summa runt 100-200kr / år och får den gratis hem på onsdagar med några veckors uppehåll under sommaren.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Frågan gäller väl papperstidningarna? Man läser ju alla tidningar mest hela tiden på nätet. Själv har jag alltså rationaliserat bort papperstidningen. Tycker man är mer välinformerad med nätets information, gärna som RSS-kanaler, än när man försökte hinna med att bläddra igenom Svenskan på morgonen eller kvällen. Och så är det mycket billigare! :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Kan man bli offtopic i ett offtopicforum?
![]() När vi ändå är inne på tidningar, RSS etc. Frågan är vad som kommer hända med dagens ungdomar när de växer upp: De kommer växa upp med MTV News och Metro. Ingen direkt tung grävande journalistik. De kommer heller aldrig få bakgrundsinformation. Jag läser själv Metro när jag kommer över en, men det är ont om bra reportage. Det är mest ytliga "rerajts" och telegram - om man skall vara fullständigt ärlig. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|