FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Jag kör min domän hos B-One, först och främst så får man ju väldigt mycket för det futtiga 12:- i månaden man betalar. Det som jag funnit negativt är att det går ganska slött ibland, tar ett par sekunder för sidan att ladda faktiskt. Supporten är väl ok, ibland känns dom lite okunniga men oftast snabba svar och väldigt trevliga.
Som det är sagt tidigare så rekommenderar jag absolut detta om man vill prova på att ha en egen domän, eller liknande, då är b-one helt klockrent. Vill man ha en seriösare hemsida med bra krav på stabilitet, backup (har aldrig behövt bry mig om b-ones backup, men det är nog ett bra betyg i sig?) och fart så bör man kanske välja något annat. Men man får mycket för pengarna hos b-one. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bra: www. s h e l l k o n t o .nu
Har använt dem ett år nu. Supporten e grym. Svarat på alla mina mail inom 5 minuter! =) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Tyckte wopsa verkade bra och funderade på att skaffa konto hos dem efter att ha läst första tipset. Dock sjönk mitt förtroende drastiskt när jag läste deras texter i FAQ. Ser ut att vara skrivet av en 14-åring som sovit på svenskalektionerna ju. Varför skriver alla "dem" när man menar "de" kan man inte skilja på när det ena ska användas istället för det andra så funkar "dom". T ex:"Ofta har dem ej i heller ett bra statistikprogram då dessa
brukar belasta en servern rätt rejält, har man då för många kunder på servern så...." Nåja, kanske man inte ska gå för mycket på språket, men jag stör mig på detta. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
[Red: översättning till fjortizka] |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
123Webbmotell är värdelösa, servrarna går upp och når som nån jäkla jojo, dålig support + massa annat [-5/5]
Loopia har väldigt, bra support, stabila servrar mm. Dock något dyra (i förhållande till mb) [4/5] |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|