FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Det bestämmer designern själv, men skulle vi finna priset orimligt högt så kommer vi till att neka att den publiceras.
Vi kommer till att ta en avgift för denna tjänsten som kommer till att läggas på designpriset. Vilka priser vi kommer till att ta är ej ännu bestämt. Lite olika % sattser kommer det till att bli. Eventullet så kommer det senare en alternativ betaltjänst till designer. Säg att han betalar X kr i kvartalet så får han lägre % sattser och på det sättet öka sin förtjänst. Sitter och räknar lite på detta hur mycket jag kommer till att ta. Vill inte vara en hök som tar åt mig någon grov förtjänst, utan vill att det skall vara gynnsamt för alla. Mvh Emiljon |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Tycker dock att det ska finnas klara riktlinjer på vad en design ska kosta så att priset blir något sånär jämt över olika designers.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Varför inte ta ut en provisionsprocent per såld produkt? Då blir det varken bu eller bä.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
Det kommer till att bli fin fina riktlinjer.
Kommer även till att vilja ha en dialog med designers om hur de vill att sidan skall utvecklas och så vidare, samt även då att vi diskuterar mitt arvode. Mvh Emiljon |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Emiljon hur går det med siten?
/Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Har haft lite diskussioner med killarna som kodar sidan, inte alltid man pratar samma språk.
Men det är på G. Hoppades att det skulle vara klart för två veckor sedan, men. Mvh Emiljon |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tycker detta verkar som en bra idé. Många svenska har nog lite skreck för att köpa någonting när priset är i $ istället för Kr.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Medlem
|
Det hoppas jag i alla fall!
För att hålle er lite UTD så fick jag avbryta sammarbetet med de första som skulle koda sidan då det inte är mitt starka kort. de kunde helt enkelt inte levera vad de lovade så det blev en massa snack om betalning för nerlagd tid och så vidare...Vilket de inte fick. Så nu har jag hittat en som jag tror fixar det som jag vill ha det. Måste nog dock dra in lanseringsdatumet, tidigare var det sagt innan 2004 slut men vet ej om vi kan hålla det, så vi ger det den tid det behöver, hellre ett bra genomfört arbete än att vi lägger ut ett som kanske inte uppskattas fullt ut. Mvh Emiljon |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Hur går det med detta projekt?
|
||