Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Domän hjälp..

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-08-08, 19:37 #1
mynameisfredriks avatar
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Jan 2007
mynameisfredrik mynameisfredrik är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
mynameisfredriks avatar

Reg.datum: Jan 2007
Hej
Jag undrar om verkligen webbhotell kan kräva betalt av kund för domäner som är utgående?
dock har jag inget minne av att ha kontaktat dom men man förnyar dom väll ändå som man gör hos Loopia och .se?

alltså skiter man i att betala nästa faktura så skall man väll ändå inte få en faktura och en påminnelse avgift för det.

hotellet gäller Webbkonsulterna AB (wk.se)

Varför jag frågar är ändå för att dom har ju tagit betalt för domäner dom inte skall, om jag nu minns rätt.
fik en faktura på över 700skr på en .dk .com & .net

tyckte det var dyrt men när jag ringde så beskrev han jag pratade med att det bara var att betala eller gå till polisen, vilket jag betalade men nu känns det hela konstigt då när jag läste om .dk att om man skall ha domänen så tar register som har hand om .dk fakturorna, inte webbhotelet, vilket jag nu står här.

Jag kan ta det hela om jag har gjort fel men någonstans i kroppen säger att wk.se har gjort fel och försöker lura en på dessa pengar, men ni som har kunskaper om felet kan skriva övriga kan vara tysta som inte består av kunskapen jag vill ha.

Dock vill jag påpeka att detta är första gången och första hotellet som det har hänt hos.
inte äns lågbudget eller hotell i andra u-länder har gjort så här.

men som sakt vad skall jag göra?
mynameisfredrik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:38.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017