FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
En fråga till er som är frälsta på Iphone... Kommer den nya luren att kunna ha flera applikationer igång samtidigt eller kommer det att vara som tidigare att man bara kan köra en åt gången (eller max två om den ena är en som levererats av Apple direkt i luren)?
För mig är detta nämligen en helt obegriplig begränsing. Förlamande att inte kunna ha sin RDP igång och föra ett samtal samtidigt och behålla sin gps-positionering igång, t.ex. Jag har alltid hävdat Windows Mobilss förträfflighet, men det går inte att förneka att upllevelsen är en helt annan med Iphone, men just denna begränsning är mycket jobbig och hindrar säkert både mig och andra från att välja Iphone.
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
<!--QuoteBegin--Telia[/i] Rusningen är stor och många har redan förköpt sin iPhone. Om du beställer nu räknar vi med en leveranstid på 3 veckor efter lansering. När du beställer via telia.se får du din Apple iPhone 3GS hemskickad fraktfritt. Vi reserverar oss för eventuell försening i postgången.[/quote] Tror du har lite för stora förhoppningar på Telia genom att tro att du får telefonen nu på fredag... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
|
Xamda:
I och med iPhone OS 3.0 som släpptes i juni kan man multitaska. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Detta är väl den absolut viktigaste punkten för mig... Funkar inte det så är jag rökt.
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Detta stämmer väl till viss del, ipoden går att ha på samtidigt som vilken applikation som helst men andra apps måste ha stöd för något som kallad push för att kunna köras i bakgrunden. Någon annan får gärna förklara ingående gör xamda hur detta funkar exakt för jag måste sticka
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Spotify måste du ha.
AirportMania och FlickFishing är kul spel. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
|
Ok, jag rättar mig. Push notifications och det krävs att
applikationen stödjer det. T.ex. IM-appar som ligger helt vilande i bakgrunden och poppar till när du får ett msg. Inte äkta multitasking direkt, men behöver man mer? Har inte fått min lur ännu. Dreglar fortfarande över kollegans.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
|||