![]() |
Hej vänner,
på fredag bör min nya iPhone 3GS dimpa ner i brevlådan... för att stilla min förväntan något så tänkte jag redan nu höra vilka appar jag MÅSTE ha. Så, kom med era tips! |
Det är inte upp till oss, eller dig, att avgöra vilka applikationer du måste ha. Det är något som Apple gör så bra istället.
|
Haha okej, jag omformulerar frågan: Vilka appar VILL jag ha?
|
|
Jailbreaka den och sen ladda ner ICY från cydia på din iphone! även Spot, en kopia av spotify som inte ägs av spotify dem själv!
|
Citat:
|
Har haft sjukt många apps på min iphone genom tiderna. Men senaste omformateringen för nån månad sen - i väntan på att köpa en 3gs - har jag bara orkat ominstallera dessa, vilket borde betyda att dom är essentiella.
IM+ (im-klient med push) Byline - Synkar med google reader Frenzic - Ett iphonespel som håller i längden! Hitta.se - Förklarar nog sig självt. Tv.nu - Samma här Tweetie - Skönaste twitterklienten Wikipanion - Klient för wikipedia, går lite snabbare än att surfa in om man har taskig överföring. Wildwest - Skönt flipperspel Remember the milk - Attgöralistor, synkar med deras webbtjänst Dn på stan - Tips & recensioner om restauranger etc kring ens position |
-ebuddy! bra msn klient!
|
Min lista:
Navigon - GPSmjukvara (dyr men otroligt prisvärd) Skype - Säger sig självt Fstream - lyssna på webradio Leveranser - följ kolli med alla möjliga olika logistikföretag (inkl svenska posten) Beejive - Den bättre IMklienten, också med push (75 kr) Touchterm - SSH TV.nu - om du kollar på TV Shazam - trackID för iphone Ocarina - rolig om du är musikalisk (fascinerande intryck) Flight Control - Enda multiplayerspelet genom bluetooth ännu, roligt om du har en kompis som har en iphone Är förvånad över att jag inte har fler att namnge men telefonen har ju i princip allt redan :) |
SF-Bio och Västtrafik (om du bor i Västsverige)
Sen finns det en schysst RDP-klient som är ovärderlig när man jobbar över VPN. Kommer inte ihåg namnet, men den är lätt att hitta. Finns både en gratisversion och en som kostar. Gratisversionen kan inte spara så många bokmärken. |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:53. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson