FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Borde inte vps:en ligga lite bättre till det? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
På grund av risk för egenreklam tänker jag inte säga mer än så. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Men för att ge svar på Ixzat, många webhotell idag stänger av en när man förbrukar "onormalt" med resurser (One, mfl), trots att man kanske har lite högre tryck än vissa. En vps kan lösa detta behov på sätt då man kan kontrollera vissa resurser bättre. Ett annat behov som Fredrik-s har, att man kan driva sitt eget "webhotell" åt sig själv. Du har "maskinen", och kan därmed lägga upp konton mm för dina siter. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Alternativ:
1. Börja använda tabellprefix i databaserna... 2. Byta till annan shared hosting med frikostigare villkor. Gör kanske inte så mycket om du inte förbrukar så mycket kräm utan bara vill ha massa databaser, om dom översäljer och har en tendens att stänga av tunga användare. 3. Skaffa en vps som är helt managed. 4. Skaffa en vps med kontrollpanel och läsa på lite grundläggande linux/serverkunskap, |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Vill du ha kontona på samma kontrollpanel eller varsitt konto som du hanterar genom en gemensam kontrollpanel?
Rent spontant känns det som du letar efter ett resellerpaket med bra vilkor... Har du haft Cpanel som kontrollpanel någon gång? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
har fungerat för mig innan och nu, kanske värt att titta på. supporten fungerar bra med, med mig i alla fal vet inte om andra |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Är inte hastigheten några problem så skaffa en VPS som enbart tuggar MySQL, och kör externa anslutningar till den.
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|