FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Citat:
Tycker de flesta nya mobiltelefoner och annat suger, de håller dåligt och det är pyttesmå knappar som sitter precis bredvid varandra. Näe, jag behåller hellre min gamla. Det enda jag använder eller vill använda den till är ringa och skicka sms.
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skaffade mig en Nokia E75 istället, men börjar ångra mig lite nu...
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
hopp, så fick jag ta all skit för alla som inte har råd med en iPhone...
![]() Var köpte du din iPhone 3GS? Vad kostade den? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
Medlem
|
ja, det undrar jag också. Jag vill inte vänta till 31juli..
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
![]() Men jag skulle nog vilja påstå att iPhonen är ordentligt överhypad - även om jag själv inte kan vänta med att beställa min iPhone 3Gs. Jag kan själv inte hitta någon lur som har iPhones funktioner, finess och framförallt hastighet. Nu när dem introducerat push-teknik till 3rd-party applications så tror jag att den kommer bli riktigt användbar - men sedan så blir det även en single-point-of-failure tjänst. Sist men inte minst så har vi ju GPS från Tomtom som fulländar telefonen. claesm Någon feedback på 3Gs? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Men jag vill se det seriösa företag som tillåter att man installerar ett program för att ladda musik med mera på företagsdatorn enkom för att kunna kommunicera med Iphone.
Är jag anti? Ja, om det funnes en seriös approach som gjorde att man kunde ta den på allvar, att man inte behövde installera deras dravelprogramvara för att tanka över filer etc eller bara för att komma igång med telefonen, tja... Överhypad? Ja. Men den ÄR snygg och vissa funktioner är ju riktigt fina. Medges. Nu har jag inte provat 3Gs, men det lär ju inte vara så stora skillnader egentligen... Nu tar jag på mig hjälmen och väntar på att utsättas för en hagelstorm av påhopp från de som formligen älskar allt som har ett stiliserat äpple på sig.
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Haha, jo, bäst du aktar dig. Tycker man inte om allting nytt som dyker upp så är teknikmaffian på en direkt med både nävar och påkar.
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag hade önskat jag på något sätt kunde få er som är tveksamma att prova en iPhone. Det fungerar nu så bra att jag lämnar dator hemma allt längre perioder, inklusive en veckolång semester på Cypern. Det finns snart sagt inget jag inte kan göra med min iPhone, från spel, musik och filmer, via remoteaccess till mina Windows-, Mac- och Linux-servers, till att styra mina satellitboxar genom Sling. Och även om det mesta av detta kanske i teorin gått att göra även med andra telefoner så fungerar det något så in i hela helsifyr bra med iPhone. Det bara funkar. Gottar mig åt IM med push. Gottar mig åt Facebook- och Twitter-apps, den ena bättre än den andre. Gottar mig åt att kunna fjärrstyra AppleTV, Slingbox och mina presentationer på ypperligt sätt. Ser hur mina barn älskar Monster Truck Nitro. Skrattar åt enkelheten i Sveriges Radios app för poddradio som är som ett gigantiskt bibliotek för allt de sänt. Det bara funkar. Allt finns. Jag känner nog ingen som ens varit i närheten av att misslyckas köpa, installera eller uppdatera ett program. Det tar bara några minuter att byta från min gamla till min nya iPhone. Allt följer med. Allt fungerar. Tankar över 32 GB med tiotusentals foton, långfilmer, skivsamlingar och fanskapet är lika snabbt oavsett om det är ett foto eller tio tusen jag bläddrar i.
Jag blir förbannad på medarbetare på andra mobilföretag som nu allt oftare säger "det där är ju ingen konst, det kommer vi med också". MEN VARFÖR I HELVETE har ni då inte redan gjort det? Ni hade tio års försprång på Apple och ni lyckas inte ens få ihop en telefon som en vanlig människa kan installera ett program på utan att vara windowshacker. Jag håller med de som säger att detta kommer bli stort, till och med större än persondatorn. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Sugen också.
Varit fast sedan 2G'n ![]() Skall välla se till att uppgradera mjukvaran i min gammle 3G phoone först till 3.0. Men en 3gs blir de nog sinom tid. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|