FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Det är ju helt stört hur sega leveranserna av iPhone 3GS verkar vara. Jag beställde min från Halebop den 13e September och får veta att Halebop nu fått en ny leverans som täcker för den sista veckan i Augusti. Folk på Macworld.se har redan väntat en månad, suck. Jag som vill ladda ner apps och leva livet med min iPhone!
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Administratör
|
Citat:
![]() Men jämförelsevis verkar de rätt bra på leverans i Sverige. Kanske är för att de knappt tjänar något på telefonen i Belgien om de inte lyckas sälja till försäkringar eller abonnemang (det är olagligt att sälja låsta telefoner eller paketera den med abbonemang i Belgien). |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Apple har ju fått kritik i två års tid för sena leveranser, men det är väl inte så konstigt med tanke på efterfrågan på deras produkter. Det är ju miljoner förfrågningar vi talar om.
...och ja, jag har också en iPhone, köpte på mig en 3G strax innan 3GS annonserades. Jag är mer nöjd med denna än någon annan telefon jag någonsin haft, men lite sur blir man förstås när 3GS kommer så snart efteråt... :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag kan förstå att det tar lite tid att få ut lurarna i takt med efterfrågan. Tillverkarna jobbar förmodligen under en enorm press, likaså leverantörernas leverantörer (komponenter etc.).
Själv stod man och svettades med alla andra geeks i butiken när 3GS lanserades i Sverige. När personalen öppnade dörrarna och sa "vi har bara fått 24 iPhones och alla är vita" suckade 95% av de köande. Själv ville man ju ha en vit ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Är jag den enda här som använder BlackBerry?
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag fick den i tisdags och har använt den MYCKET INTENSIVT sedan deess. Det här är verkligen den bästa mobilen jag någonsin använt.
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|