FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Kod:
Server Error in '/' Application. Validation of viewstate MAC failed. If this application is hosted by a Web Farm or cluster, ensure that <machineKey> configuration specifies the same validationKey and validation algorithm. AutoGenerate cannot be used in a cluster. Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code. Exception Details: System.Web.HttpException: Validation of viewstate MAC failed. If this application is hosted by a Web Farm or cluster, ensure that <machineKey> configuration specifies the same validationKey and validation algorithm. AutoGenerate cannot be used in a cluster. Source Error: [No relevant source lines] Source File: c:\Windows\Microsoft.NET\Framework\v2.0.50727\Temporary ASP.NET Files\root\8e6cac0c\d67ddce2\App_Web_peaj8isl.8.cs Line: 0 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
www.*.domän.se till www.domän.se/* *.domän.se till domän.se/* Så har de tillochmed på one.com |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |||
|
||||
|
Citat:
Har ju inte så mycket med domäner eller dns att göra, utan det funkar ju så att domänen pekas mot en webbserver som sedan kör någon redirekt. Typ med rewrite eller så. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
Tydligen kan man inte maila Crystone, utan man måste använda något kontaktformulär. Personligen föredrar jag att sköta min korrespondens genom min vanliga mail, och ha kvar egna kopior. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
|
Citat:
Lyckades reproducera detta för ett tag sedan men då fick jag ett annat meddelande om att era(n) tekniker var underrättade om detta. Trevlig tjänst, är ni så måna om att hålla i era mallar att när man försöker radera en mall (ej post utan hela mallen) så blir man utloggad... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
1. Sökning på lediga domäner är betydligt smidigare. 2. Upplägget är mer rakt på och man hittar snabbt dit man ska. Hos Binero är det lite märklig navigation när man växlar mellan kontrollpanel och vad nu den andra heter. På Windows-konton är det mesta ganska omständigt eller var så sist iaf, har inte loggat in där på ett tag. 3. Hela sidan flyter på betydligt bättre, Bineros är lite småseg plus att det är irriterande att lösenordet inte går att spara när man loggar in. Bineros sida är dock snyggare men det struntar jag egentligen blankt i =) Jag vill bara kunna göra det jag är där för att göra så snabbt och smidigt som möjligt. Inlägget kanske blev lite vinklat men avslutar med att jag trots allt är väldigt nöjd med Binero som webbhotell, där slår de helt klart de flesta på fingrarna.
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
En viktig sak är att kunna få ett bättre användarnamn än sitt kundnummer. Organisationsnummer, e-post eller domännamn tack. Och gärna att man kan spara lösenord.
Jonathan har förklarat varför för mig, men jag köper det inte. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
|
Citat:
|