FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Alltså. Jag håller med om att de flesta på WN är otroligt stela, men ditt skämt passar inte bra i seriösa sälj-sammanhang.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Nu vet ni iaf att jag är seriös.. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Förmodligen kommer ingen tycka detta är de minsta roligt, och jag förstår dom INTE alls.. Jag föredrar hellre att se en tråd bombarderad med inlägg istället för en stel tråd med endast uppdateringar om huruvida budgivningen går.. Jag skulle hellre vilja se en försäljningstråd med massa inlägg, där de diskuteras runt produkten som säljs.. Jag tyckte min tråd var helt döööd, och därför drog jag till med något som jag visste många skulle reagera på.. Jag trodde många skulle skriva att designen inte var värd de priset, men de blev istället hur trög jag var som avslöjade att budet var falskt :P Men tänker man efter så.. Jag skrev "fast pris" inte budgivning ![]() ![]() Iaf aquastorm, du får gärna posta i min tråd, och jag förstår dig om du tror att ingen kommer ta min tråd seriös ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Medlem
|
Herregud. Ingenting är "tillbaks till det normala". Om det är respekt från oss andra du försöker få, så gör du helt fel. Vad håller du på med egentligen?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Skulle jag villja få något sådant Undoredoo, så skulle jag väl kunna skapat en ny användare här på wn.. Och börjat om från början, eller hur?
Jag berättar bara om hur jag vill ha mina trådar, och varför jag valde posta ett falskt bud.. Att ha lite humor skadar inte heller.. Du är så dryg :S herregud! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Hahahahahaha.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Mycket till humor folk har. Killen kanske inte har sålt så jättemånga hemsidor/designer tidigare och kanske tror att detta är mer som ett vanligt forum, vilket ni klart och tydligt motbevisar. Lämna det bakom er och ge kritik/bud istället!
Ang designen så är den helt ok tycker jag. Hade dock varit mycket lättare att sälja den om den varit kodad med! Bra jobbat iaf |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Frågan är väl snarare vad Freddiefredd hade gjort om någon lagt ett bud på t ex 1100:- efter att de läst att ett bud på 1000:- inkommit.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Joo jag vet.. Men mina html skills är inte speciellt höga, så jag lämna nog hellre kodandet i andras händer! ![]() Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|