Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Skön design säljes

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2009-03-25, 23:41 #21
Rvns avatar
Rvn Rvn är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Aug 2005
Rvn Rvn är inte uppkopplad
Flitig postare
Rvns avatar

Reg.datum: Aug 2005
Oetiskt agerande så det smäller. Bestämm dig om du ska utgå från 150 eller från 1000 och uppge inte bud som inte finns! Sånt beteende skulle vara anledning till en fet ban från forumet!
Rvn är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-03-25, 23:58 #22
Andreeas Andreeas är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2006
Andreeas Andreeas är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Feb 2006
19år sa du? jag tvivlar..
Andreeas är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-03-25, 23:59 #23
Freddiefredd Freddiefredd är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2008
Medlem

Citat:
Originally posted by Rvn@Mar 26 2009, 00:41
Oetiskt agerande så det smäller. Bestämm dig om du ska utgå från 150 eller från 1000 och uppge inte bud som inte finns Sånt beteende skulle vara anledning till en fet ban från forumet
Om mod anser att mitt uppförande är emot reglerna och väljer att banna mig från detta forum så var så god.. Vore tråkigt att få en bann för att liva upp stället lite..

De hade varit en annan sak om man använder falsk bud för att få upp priset, men de gjorde ju inte jag, eller hur? Jag berättade juh för ALLA som såg tråden att de var på skoj efter första kommentaren.. Hade varit en annan sak om jag stod på mig och sade att de va på riktigt..
Anser jag iaf? Jag vet inte vad ni tycker?

De enda regelbrott som skulle finnas i denna tråd skulle nog varit allas tjuriga humör i sånt fall :P
Freddiefredd är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-03-26, 00:08 #24
Medlem

Medlem

Hur som helst!

Vi fick tråden till en het diskution! Många har säkert skrattat, vissa blivit fundersamma på hur dom egentligen vill ha de på wn, många har upplevt hat, och vissa inte brytt sig.
Jag hoppas bara att wn blir en lite mer, gladare mötesplats för webbutvecklare..
Visst sitter de säkerligen mest äldre människor här, som är lite mer erfarna webbmasters, men ni är människor ni med.. Ni vill väl inte hänga på ett ställe som är stelt och trist? De är juh faktiskt bara ni själva som kan ändra på't..

Hur som helst!
Jag ber om ursäkt för att ni tog mitt skämt så allvarligt... Jag kommer förhoppningsvis tänka lite mer på hur ni kommer reagera i fortsättningen,men vi kan inte vara säkra haha! Godnatt!
Oläst 2009-03-26, 00:13 #25
WebboTs avatar
WebboT WebboT är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Dec 2006
WebboT WebboT är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
WebboTs avatar

Reg.datum: Dec 2006
Citat:
Originally posted by Freddiefredd@Mar 25 2009, 18:08
Ni vill väl inte hänga på ett ställe som är stelt och trist?
Jo det vill vi.
Detta är inte barnbildagboken eller vad det nu heter.....
WebboT är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-03-26, 00:57 #26
Jines avatar
Jine Jine är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Feb 2005
Jine Jine är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Jines avatar

Reg.datum: Feb 2005
Skrattat? Blivit fundersamma?
Nja, jag blir mest irriterad.

Jag har läst nånstans här att det är otillåtet att försöka använda WN's annonsmarknad för att systematiskt sälja designer/tjänster eller produkter. (Tex använda det som en webshop). Det har jag reagerat flertalet gånger på att du har antytt göra Freddiefredd, men då du håller relativt hög klass på designerna och dina trådar så har jag håll tyst.

Men nej, när du sen falskbjuder och förväntar dig att alla ska vara "happy" med det, skärp dig!

För dig, till framtiden:
* WN är seriöst, mycket mer seriöst än dom flesta forum jag hänger på.
Bara det i sig säger ju att du MÅSTE hålla hög standard, skriva vettigt och inte överdriva med smileys - bara för att bli accepterad (Kalla det orättvist, dumt eller stelt - men det är så det är, och skall förbli)

* Tänk lite på målgruppen för dina försäljningar, vem riktar sig egentligen din design åt? Jag är själv lite konfundersam. Enda personen jag kan tänka mig som kan acceptera en sån design - som en PSD, är någon som SJÄLV är webbutvecklare... Och då undrar man ju lite, varför skulle dina eventuella köpare inte kunna göra en liknande design, eller till och med bättre? Du levererar ju inget direkt unikt.

* Att överdriva smileys må vara positivt och bringa en "glad" stämmning, men ack så oseriöst ditt inlägg ser ut...

Thats just my 5 cent.
Regards, Jim - 18år och mogen som sjutton.
Jine är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-03-26, 08:34 #27
Medlem

Medlem

Jine, Jag hoppades bara på att folk skulle tycka om mina designer, att dom tyckte dom var användbara och snygga.. Att de sen finns personer här som är MYCKET bättre än mig tvivlar jag inte en sekund på! Och det var definitivt inte medvetet att få detta att se ut som en regelbunden försäljningskanal för mig.. Ni är alla webbutvecklare, vart finns de bättre ställen att erbjuda mina designer än här?

Men men hur som helst! Om WN nu är menat att vara i denna stilen så kanske inte wn passar mig.. iaf inte just för tillfället lixom.. Vem vet, jag kanske kommer tillbaka, och då vuxit till mig lite!

De va iaf bra att någon var först och fick skäll, nu vet ni andra wn medlemmar hur man INTE ska bete sig! Fast de visste ni väl förmodligen redan

Nu ska jag dra mig tillbaka, bli bäst på allt och ta er med häpnad! hha nämen..
Ha en fortsatt bra dag! Vi kanske höres!

*BTW, designen är fortfarande till salu, och priset är fortfarande på 150kr.. Skicka mig ett PM om ni är intresserade.
Oläst 2009-03-26, 09:43 #28
digis avatar
digi digi är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: Jul 2004
digi digi är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
digis avatar

Reg.datum: Jul 2004
Tror faktiskt jag måste hålla med alla i den här tråden, är nog första gången

Tycker iaf du är bra på att ta till dig av kritiken freddie, ligg lågt ett tag och läs lite trådar så får du snart en uppfattning om stilen här på WN. Sen kan du ju passa på att bli bäst på allt och ta oss med häpnad som du säger. Lycka till

(ja, jag missbrukar också smileys, förlåt )
digi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2009-03-26, 16:02 #29
Medlem

Medlem

haha, ja deigitalUnit, kritik finns juh till för att lära eller hur

De ska jag göra! Tack!
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 15:30.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017