FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
surftown är inte precis kända för sin support eller att ta tag i saker. Ska något göras så
kan man räkna med att det tar ett bra tag. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Men jag vet med säkerhet att David aldrig någonsin skulle kunna tänka sig att lura en kund, så tyvärr kan jag inte ta dina bluff-anklagelser seriöst. Möjligtvis har en supporter begått ett misstag men som sagt, det är inget jag kan kontrollera om du inte delar med dig av antingen användarnamn eller support-id. Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Nykomling
|
Citat:
Det stämmer inte helt. Jag har inte någon länk, för närvarande även om det kan hittas med lite google sökningar, men jag har ofta läst att kunder med privat paketet på surftown blivit ombedd att skaffa företagspaketet på surftown för att få stabilitet. Jag inser att era priser inte ger topp kvalite för den lilla användaren, men det där är lutar åt "Betala mer annars får du stå ut med det". Sedan problemen med supporten. Senast på eran blogg hade ni en bugg som gjorde att alla supportärenden som hade 3-4 (eller fler?) svar/korrespondenser mellan kund och support mystiskt försvann. Det var mycket frustrationer bland kunderna. En enkät en kort tid efter detta problem säger inte alltför mycket. Om en reporter frågar en motalabo (jag råkar vara ifrån motala) en person på stan om dom tyckte det var bra motala IFK innebandy vann och personen svarar ja så är det 100% positivt. Dock blir det betydligt mindre om nästa person som tillfrågas svarar nej. Dom där 4/5 poängen vore kul att få se i sin riktiga kontext. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Du tar inte det seriöst och inte nån annan på surftown heller tydligen därför varnar jag andra för detta webbhotell. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Citat:
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
Citat:
Dock verkar det ha skett ett tekniskt fel som gör att flytten tar betydligt längre tid än vad det brukar göra, och det tar vi givetvis på oss. Jag har dessutom pratat med David nu, och han kommer kika närmare på det här ärendet direkt samt undersöka varför det uppstod ett tekniskt fel vid flytten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
|
Om du söker på ordet "otåliga" så får du garanterat träff i våra supporttrådar.
Citat:
Fakturanummer:7VFVBP3KK9 Fakturanummer:9N48QCJQRR Det är inte frågan om nån kreditering, utan dubbel debitering! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Faktura 7VFVBP3KK9 var ett felköp (du råkade köpa ett Windows-webbhotell istället för Linux), och som vi sedan krediterade över till ett nytt konto (ett Linux webbhotell, och som Michael dessutom har meddelat dig om i supportärende ZVI-547494.). Dessutom så ser det ut som om du råkat beställa ytterligare ett Windows-webbhotell (det vill säga faktura 9N48QCJQRR) - samma dag som du beställde det första Windows-webbhotellet. Detta är ju ingenting vi har bett dig göra eller föreslagit, så det anser jag inte att vi kan ta på oss. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|