FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag har ringt numret som börjar på 37 ett antal gånger och brukar få svar ca 1 gång på 7-10 försök, oftast har jag pratat med Mikael. Då har beskedet (förutom några standardbortförklaringar och ursäkter för att det strular) varit att jag ska ringa upp under eftermiddagen eller nästa dag. Följer man tipset och ringer vid och omkring angiven tidpunkt så svarar givetvis ingen.
Svarsfrekvensen på e-postadressen [email protected] är ännu sämre sedan övertagandet, exakt 0,000 svar på kanske 10 försök. Det är nästan lite humoristiskt och jag hade gärna stannat kvar som kund och sett om det blir bättre framöver, men tyvärr blev jag tvungen att byta webbhotell innan mina kunder började hata mig alltför mycket. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Har inte haft problem med Proinet på flera månader, skumt varför de bara händer vissa personer...! Jag vart t.o.m. uppringd av dem helt hux flux och så förklarade de läget för mig. Och det har hänt mer än en gång...
Kan inte tala för alla kunder precis, men jag anser att jag fått vad jag har betalat för. Och kommer fortsätta vara kund ända tills den dagen priserna höjs men inte kvalitén hänger med. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Funkar det så dåligt så byt webbhotell.... Det är inte svårare än så. Bättre än att lägga ner en massa energi på ingenting.
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag förlorade mitt .net domän tack vare dem... inte så kul som nu ägs av ett jekla spam firma eller liknande kallad nuseek.com eller som ligger hos nuseek. Nu visas bara en sida med en tjej och ryggsäck och en massa sponsrade länkar så kallad linkfarm
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
|
Citat:
Dock kanske inte kl 23.00 , som en del var bortskämda med. Utan man får ringa under normal kontorstid. Vi förnya alla domännamn som man begär skall förnyas och vi släpper alla domännamn som man vill att vi skall släppa. Vad det avtalen beträffar har man sagt upp sitt avtal så gäller det. Finns blankett på proinet hemsida. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
klein: Men utan bekräftelse på uppsägningen så vet man inte om det gått igenom eller inte. Proinet kan tappa bort post likaväl som att Posten själva kan tappa bort brev.
Men den problematiken har inte ni förstått än. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |