WN

WN (https://www.wn.se/forum/index.php)
-   Webbhotell (https://www.wn.se/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Proinet och O. & K. Webhotel tar priset! (https://www.wn.se/forum/showthread.php?t=33977)

mazada 2008-12-16 10:15

- Hej, mina sidor ligger nere.
- Aaa, gör såhär, lägg på luren och ring igen. *klick*

Jag gör som han säger och ringer igen... inget svar... försöker igen... inget svar.. försöker igen... inget svar...

hnn 2008-12-16 11:37

Kundvård ju =)

Conny Westh 2008-12-16 12:20

Ännu ett lysande exempel på dåligt kundbemötande?

BarateaU 2008-12-16 12:32

Inte riktigt samma sak men försökte ringa comhem igår.
Först fick jag prata med någon ang faktura sen så ville jag bli kopplad för att säga upp så kopplades jag till ett svart hål "tuut tuut tuut".

Ringde igen och klicka mig igenom tonvalsmenyn, och när jag valt allt så fick jag svaret "det är många som ringer försök igen senare, KLICK!".

Bah, jaha så trevligt.

stakes 2008-12-16 12:38

Har ett konto hos Proinet som jag försökt säga upp i ett par månader nu med mail... men får aldrig något svar från deras support.. vad gör man? De har för övrigt inte ens fakturerat mig då mitt abonnemang gick ut i sommars, men kontot ligger kvar. Är företaget dött, men servrarna fortsätter bara ticka?

inpbox 2008-12-16 12:40

Har bara goda erfarenheter från ProInet. Trevlig support ! Iaf från andreas.

SpaceDump 2008-12-16 13:37

En del är inte alltid så smidiga när man ringer oss. :/

Jag har haft fullt upp under förmiddagen och förlitat mig på att mina kollegor skall svara i telefon, mindre bra onekligen. Ber om ursäkt för detta.

//Anders

mazada 2008-12-16 14:12

Citat:

En del är inte alltid så smidiga när man ringer oss. :/

Jag har haft fullt upp under förmiddagen och förlitat mig på att mina kollegor skall svara i telefon, mindre bra onekligen. Ber om ursäkt för detta.

//Anders

Det va bara intressant upplägg på det hela... ett tag i vredens hetta trodde jag ni gick under jorden men nu är mina sidor uppe igen så jag är glad igen =)

klein 2008-12-16 14:14

Citat:

Originally posted by mazada@Dec 16 2008, 11:15
- Hej, mina sidor ligger nere.
- Aaa, gör såhär, lägg på luren och ring igen. *klick*

Jag gör som han säger och ringer igen... inget svar... försöker igen... inget svar.. försöker igen... inget svar...

Om du ringer rätt nummer, så blir får du hjälp. Ring det nummer som börja på 37 .. Har du ett nummer som börja på 29 så har du kommit till saker som inte rör proinet, därav får du ett avvisande svar.

Det var tidigare i en dag driftstöring på proinet maskinerna..

Kalledoo 2008-12-16 14:29

Ja det låter ju onekligen lättare att svara ring upp igen för att sedan inte svara. Istället för att hänvisa personen till rätt nummer.

Hade jag till och med gjort om det var en fåne som ringt fel och sökte ett helt annat företag. Hitta.se tar 2sek, så slipper man ha dem ringandes igen.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 09:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson