FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om du inte anser dina domäner vara viktiga så, visst, släng mailen du =) Hellre skriva en tråd här än att ögna igenom dom =) Du gör givetvis som du vill men då får du också skylla dig själv om du gör bort dig.
![]() |
#13 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Du får förlåta mig... men det du säger låter helt sjukt i mina öron. Kan man inte engelska så frågar man någon som kan, eller så lär man sig det. Om man jobbar med internet så är det ett jävla handikapp att inte kunna engelska.
|
||
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Citat:
Jag tänker inte ägna mig åt att leta efter någon som kan engelska eller översätta det via google. Har andra viktiga saker att göra än att ägna mig åt ett email som är skrivet på engelska. Det finns dem som inte kan lära sig andra språk. Har du tänkt på det? |
||
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
#17 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Då ska du kanske inte köpa .com - domäner heller, utan hålla dig till .se adresser?
|
|||
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag har kompisar vars syskon har diverse mentala handikapp och de kan minsann engelska... inte jättebra, men på en 8årings nivå.
Inlärningsproblem, dyslektiker, problem att koncentrera sig.... även om du har alla dessa saker samtidigt, kan du lära dig engelska. Om det är en åldersfråga "Man kan inte lära en gammal hund nya trick".. så är även det skitsnack... Du verkar ju både kunna skriva och läsa svenska, vad hindrar dig att försöka lära dig engelska? Det finns flera olika sätt att lära sig nya saker... sitta vid skolbänken kanske inte fungerar för dig. Jag lärde mig engelska genom att titta på utländska filmer med svensk undertext... så jag lärde mig tyska också. Nä... snarare en mental block. |
||
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
|
|||
![]() |