FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
|
Har en kompis rom nu "råkat" ut för detta.
Hon har inte så bra ekonimo i företaget efter sommaren och sa det. -Ni måste ha denna tjänst, annars kommer ni inte få någon trafik till eran sida och då blir det inga kunder. Vilket hon så kände sig tvungen, för hon uppfattade det som att ingen skulle kunna komma in på hennes sida då. Och sim salabim fast i one two one träsket. Och självklart spelade säljaren på att hon är rätt novis när de kommer till området. Men hon vill inte acceptera detta och kommer gå vidare för att häva det. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Såklart är det bättre och va med på alla ställen än bara på ett. Sen är det också "skoj" att du bara förutsätter att folk (121.nu) ska jobba gratis eftersom inget får kostan någonting... Du är välkommen att få lite lektioner i hur saker och ting fungerar, det är bara att du hör av dig.... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Är det inte bara ännu en plats för inbördes beundran!?
Jag sökte på ett företagsnamn, fick 100 träffar, var av inget var till företaget jag frågade efter... Sökmotorn verkar väldigt godtycklig! Men det kan ju också vara jag som inte är insatt eller förstår hur man ska använda tjänsten... Registret kanske inte heller gör anspråk att vara komplett. Så kan det ju givetvis vara! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
|
Det är väl ingen som säger att 121 ska jobba gratis? Vilket trams. Så bara för att vi ska vara schyssta och se till att 121-folket ska få lön ska vi annonsera i deras katalog? Lyckas de inte göra en produkt som jag som potentiell köpare tycker är bra, får de väl skaffa sig andra jobb.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |||
|
||||
|
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Bara ett inlägg till!
|
det har jag väl aldrig sagt? det jag tycker är väldigt konstigt är att alla bara förutsätter att det ska vara gratis. Men du kanske också jobbar utan lön?
Det är det som är störigt att det finns "kids" som inte fattar att saker kostar pengar och absolut inte hur mycket det kostar, men gnälla på att saker är dyra det kan dom. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|