FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Programmerare, registrera er! kodare.se ska bli en attraktiv plats för företag att lägga ut projekt på.. ![]() //David |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
//David |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Medlem
|
Ny version av kodare . se uppe. Besök gärna och kommentera.
Syftet är att ge mindre och medelstora företag en chans. Att lägga ut en annons på CSJobb kostar ju flera tusen. Programmerare ska kunna registrera sitt CV som ska vara sökbart för arbetsgivaren. //David |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
bra initiativ!
och ständigt får man se inlägg där man påpekar att det redan finns en liknande sida osv eller vad som skulle skilja på den nya och en konkurrent.. måste något skilja? vad skiljer på Ica och Konsum... Max och McDonalds.. osv.. det måste finnas plats för konkurrens även på internet jag tycker att allt för ofta så sågas nya projekt för att dom redan finns (även av mig) - nu är kanske inte fallet så här inne men jag kände att jag måste skriva av mig - sorry om det blev lite off topic |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Citat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||||
|
|||||
Medlem
|
Citat:
Falsk marknadsföring? Kolla datumet på det där inlägget.. sidan såg annorlunda ut då. //David |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Tror inte ens man kan utforma avtal så. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Förmedling av jobb och tjänster Sök designer, programmerare etc. för ditt projekt. Minns inte riktigt men nåt med WN var med också och har funnits i ca 2 år, här är adressen. http://www.webmasternetwork.se/f17.html Sällan man får marknadsföra sig på konkurrentens sida iaf. Thomas
![]() |
Svara |
|
|