![]() |
Hej, vad tror ni om www . kodare . se? Syftet är att företag snabbt ska kunna hitta en programmerare.
Jag hade tänkt göra det i stil med rentacoder.com först, men efter några samtal med Skatteverket så insåg jag att det var lite svårt att driva igenom. EDIT: Fixade länk. //David |
Vad var det för fel på den här tråden? :huh:
|
Citat:
Jag antar att den inte är "Lanserad" och därför är lite buggig. Men i alla fall: Citat:
|
Citat:
|
Vad skiljer din sida från programfrabriken.se? ;)
/MJ |
Citat:
programfrabriken.se - fungerar absolut inte - förmodligen stav fel. programfabriken.se - "This page is hosted by carambole" Lägg gärna in en relevant webbadress :P |
och här kommer den riktiga: www. programfabriken.nu
|
Kod:
Nyheter kodare.se/contact.php kodare.se/about.php På båda sidorna verkar man vara utloggad, glömt inkludera någon settings-fil? När jag dock klickar på en annan sida så man inne igen, inte funderat på att ersätta "REGISTRERING" med typ "INSTÄLLNINGAR" när man är inloggad? |
Jag hade faktiskt velat sett en "Design / HTMLkodare" kategori.
Programfabriken tar 900:- för en platsannons vilket kanske gör att företag drar sig från att lägga in mindre projekt... Jens |
Man skulle kanske kunna tycka att en sida vid namn Kodare skall ha en </html>-tagg i slutet av koden.
Kort sagt, se över koden lite. :) |
Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:52. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson