FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Du om någon borde inse att det inte går att ha ett kristallklart regelverk som per automatik avgör mål utan det kommer alltid att finnas ärenden där man t.ex. måste bedöma om ond tro är inblandat eller inte. Förhoppniningsvis gör sådana här mål det svårare för några av de mindre seriösa aktörerna på webben att kränga sina typo-domäner och liknande framöver.
![]() |
![]() |
#12 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
jag har vidare inget "ekonomiskt intresse i att man får registrera i princip vad man vill " - förstår inte hur du tänker för det är precis det man får nu och jag förespråkar en förändring som bekant; Ett tydligt regelverk som gäller lika för alla. Och inte av den godtycklighet som du verkar tycka ska finnas när lusten faller på - tydliga regelverk behöver aldrig ifrågasättas om det sköts konsekvent. Så är inte fallet nu, utan varierar beroende på vem som tilldelas som tvistlösare. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Men hallå bara att bolaget heter Systemnet är ju rennomésnyltande även om det gått igenom som bolagsnamn i Estland.
Namnet har avsiktligt valts för att snylta på Systembolagets varumärke Systemet. Systemnet känns inte som "system net" utan mer som en felstavning av "systemet". Jag får nog ändå tycka att det var rätt beslut i denna ATF.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
nån som vet hur systembolaget kommit över "bolaget.se"?
Var man själva först att registrera eller var det tvist där med? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Dem borde registrera glasbanken.se - är den helt klart vanligaste benämningen i min umgängeskrets, eller möjligtvis "Anitra-butiken" när lusten faller på
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Hehe, glasbanken var nytt för mig =)
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Nykomling
|
Fan vad löljligt att systembolaget fick rätt i den här tvisten.
Märks verkligen hur maktgalna de är. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|