FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Fick samtal av Loopia igår, läs måndag (bra jobbat, snabbt svar, uppskattas).
Dom erkännde brister i systemet och att dessa ska vara åtgärdade. Dock så vet jag inte om jag vill ha "loopia dollar" i kompenastion. Jag har kontakat godaddy, för att se vad dom ska ha för domänen, så nu avvaktar jag svar därifrån och så får vi se vart det leder. Ett annat plus till loopia är att killen som ringde mig skickade sedan ett mail från sin adress så att jag kan sköta kommunikationen direkt med honom och ingen info@loopia adress........ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Även om de självklart gjort fel så skulle jag aldrig varit så mån om att lösa det hela snabbt om jag vore Loopia när du kallar dom för idioter m.m... Domänerna är ingen inkomstkälla för företaget (liksom flertalet andra webbhotell) och kan givetvis inte heller prioriteras på samma sätt som andra delar av verksamheten, man får därför ha lite tålamod ibland....
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Citat:
Tycker jag iallafall . |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det är ju ett problem när det blivit så att domännamn inte har något värde (i alla fall inte i första ledet), eftersom det gör att domännamn, som ofta utgör kärnan i en verksamhet, prioriteras ned till förmån för sådant som ger någon form av inkomst.
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Om Loopia inte tjänar tillräckligt med pengar på domännamnen för att erbjuda vettig service kanske det är dags att se över prissättningen.
Bara en kan vara billigast; är det inte roligare att vara kund hos de som har bäst service?
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Medlem
|
Ruskigt illa.. Spännande och se vart detta leder. Är själv kund hos loopia sen några år tillbaka, men känns som det finns så mycket bättre där ute - bättre pris och service. Såna här saker gör ju inte att man får bättre tankar direkt :P
Fått nått svar från goddaddy vad de vill ha för domänen? Egentligen borde ju loopia betala den avgiften ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Som sagt, jag ska kolla med go daddy först och återkomma med den informationen till loopia.
Sen så ska jag ta en diskussion med loopia så får vi se vart det leder. Enl loopia så "sysslar" dom inte med den typen av verksamhet (domän handel). Men som sagt jag återkommer med mera info om hur detta slutar. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|